En Dian en Parelridder gefeliciteerd!
Ik hoop voor jullie dat het nog lukt met de kaartjes
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Poeh, wat een enorme emotionele rollercoaster zeg! Wel fijn dat het horror-scenario onjuist bleek te zijnRuisje schreef: Allereerst wil ik iedereen bedanken voor jullie begrip en beterschapswensen!!
Korte versie: Mijn vrouw werd in het ziekenhuis opgenomen met een galsteen, maar mocht na 14 dagen met een ander horror-scenario naar huis om de behandeling daarvan verder te laten te doen in een ander ziekenhuis. (De galsteen keken ze niet meer naar om.) Daar bleek dat het ziekenhuis waar ze eerst was opgenomen heel erg de fout was ingegaan en ons onnodig een stress-level tot het plafond had bezorgd. En dat was geen beetje! Plus kwam gisteren ook nog aan het licht dat de galsteen die het oorspronkelijke ziekenhuis niet meer kon vinden in de laatste scan er nog gewoon 'gezellig' zit (3+ cm!) Naast het niet bestaande horror-scenario en de galsteen zijn er nog meer grove fouten gemaakt waar mijn vrouw's kinderen en ik woest om zijn. Het krijgt nog een staartje, er gaat een officiële klacht naar dat ziekenhuis!
Maar eerst moet mijn vrouw beter worden!! Ze wordt over 10 dagen geopereerd om een cyste te verwijderen. In het andere ziekenhuis!
Tjonge wat een geklungel daar in dat ziekenhuis. Hopelijk gaat het straks allemaal voorspoedig in het andere ziekenhuis. Goed ook dat jullie wel stappen ondernemen tegen ziekenhuis 1. Zoiets mag toch echt niet vaker voorkomen.......... sterkte verder voor je vrouw en verder beterschapRuisje schreef: Allereerst wil ik iedereen bedanken voor jullie begrip en beterschapswensen!!
Korte versie: Mijn vrouw werd in het ziekenhuis opgenomen met een galsteen, maar mocht na 14 dagen met een ander horror-scenario naar huis om de behandeling daarvan verder te laten te doen in een ander ziekenhuis. (De galsteen keken ze niet meer naar om.) Daar bleek dat het ziekenhuis waar ze eerst was opgenomen heel erg de fout was ingegaan en ons onnodig een stress-level tot het plafond had bezorgd. En dat was geen beetje! Plus kwam gisteren ook nog aan het licht dat de galsteen die het oorspronkelijke ziekenhuis niet meer kon vinden in de laatste scan er nog gewoon 'gezellig' zit (3+ cm!) Naast het niet bestaande horror-scenario en de galsteen zijn er nog meer grove fouten gemaakt waar mijn vrouw's kinderen en ik woest om zijn. Het krijgt nog een staartje, er gaat een officiële klacht naar dat ziekenhuis!
Maar eerst moet mijn vrouw beter worden!! Ze wordt over 10 dagen geopereerd om een cyste te verwijderen. In het andere ziekenhuis!
Nu on-topic en de postcode loterij dagje uit kaartjes.
Ik heb gisteravond de namen op briefjes geschreven en met m'n ogen dicht er 2 papiertjes uitgehaald... ALS het nog lukt de kaartjes te claimen (en jullie nog een dagje weg willen) dan zijn dat geworden: Parelridder en Dian!
Laat even per PB weten waar jullie naartoe willen en ik ga proberen de kaartjes voor je te regelen!

+1Sonja schreef: Heel veel beterschap voor mevrouw Ruisje!
En veel plezier voor de winnaars!
Dat zijn goede berichten!Ruisje schreef: Mijn vrouw is na een weekje Maastricht gisteren ontslagen uit het ziekenhuis. Ze heeft daar een behoorlijke buikoperatie gehad, maar de weg naar volledig herstel is nu begonnen! Ook niets dan lof voor de behandelend arts in Maastricht UMC!!!
De kaartjes voor het dagje uit kwamen afgelopen vrijdag binnen en heb ik vandaag op de bus gedaan richting winnaars. Hopelijk plaatsen ze tzt wat leuke foto's als ze uit geweest zijn.![]()

Fijn dat het nu weer bergopwaarts gaat......... heel veel beterschap voor je vrouw!!Ruisje schreef: Mijn vrouw is na een weekje Maastricht gisteren ontslagen uit het ziekenhuis. Ze heeft daar een behoorlijke buikoperatie gehad, maar de weg naar volledig herstel is nu begonnen! Ook niets dan lof voor de behandelend arts in Maastricht UMC!!!
De kaartjes voor het dagje uit kwamen afgelopen vrijdag binnen en heb ik vandaag op de bus gedaan richting winnaars. Hopelijk plaatsen ze tzt wat leuke foto's als ze uit geweest zijn.![]()