Gratis dagje weg voor 4 personen - postcodeloterij

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Gratis dagje weg voor 4 personen - postcodeloterij

doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Jeetje zeg, wat een gedoe! Nogmaals beterschap voor je vrouw!  :-*
En Dian en Parelridder gefeliciteerd!  :D
Ik hoop voor jullie dat het nog lukt met de kaartjes  :)
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ruisje schreef: Allereerst wil ik iedereen bedanken voor jullie begrip en beterschapswensen!! :-*
Korte versie: Mijn vrouw werd in het ziekenhuis opgenomen met een galsteen, maar mocht na 14 dagen met een ander horror-scenario naar huis om de behandeling daarvan verder te laten te doen in een ander ziekenhuis. (De galsteen keken ze niet meer naar om.)  Daar bleek dat het ziekenhuis waar ze eerst was opgenomen heel erg de fout was ingegaan en ons onnodig een stress-level tot het plafond had bezorgd. En dat was geen beetje! Plus kwam gisteren ook nog aan het licht dat de galsteen die het oorspronkelijke ziekenhuis niet meer kon vinden in de laatste scan er nog gewoon 'gezellig' zit (3+ cm!) Naast het niet bestaande horror-scenario en de galsteen zijn er nog meer grove fouten gemaakt waar mijn vrouw's kinderen en ik woest om zijn. Het krijgt nog een staartje, er gaat een officiële klacht naar dat ziekenhuis!
Maar eerst moet mijn vrouw beter worden!! Ze wordt over  10 dagen geopereerd om een cyste te verwijderen. In het andere ziekenhuis!
Poeh, wat een enorme emotionele rollercoaster zeg! Wel fijn dat het horror-scenario onjuist bleek te zijn  ;)
Begrijpelijk dat jullie er woest om zijn en het nog een staartje zal krijgen!!
Veel sterkte met de operatie voor je vrouw en een voorspoedig herstel toegewenst voor na de operatie!

@parelridder en Dian: Gefeliciteerd :)
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Ruisje schreef: Allereerst wil ik iedereen bedanken voor jullie begrip en beterschapswensen!! :-*
Korte versie: Mijn vrouw werd in het ziekenhuis opgenomen met een galsteen, maar mocht na 14 dagen met een ander horror-scenario naar huis om de behandeling daarvan verder te laten te doen in een ander ziekenhuis. (De galsteen keken ze niet meer naar om.)  Daar bleek dat het ziekenhuis waar ze eerst was opgenomen heel erg de fout was ingegaan en ons onnodig een stress-level tot het plafond had bezorgd. En dat was geen beetje! Plus kwam gisteren ook nog aan het licht dat de galsteen die het oorspronkelijke ziekenhuis niet meer kon vinden in de laatste scan er nog gewoon 'gezellig' zit (3+ cm!) Naast het niet bestaande horror-scenario en de galsteen zijn er nog meer grove fouten gemaakt waar mijn vrouw's kinderen en ik woest om zijn. Het krijgt nog een staartje, er gaat een officiële klacht naar dat ziekenhuis!
Maar eerst moet mijn vrouw beter worden!! Ze wordt over  10 dagen geopereerd om een cyste te verwijderen. In het andere ziekenhuis!

Nu on-topic en de postcode loterij dagje uit kaartjes. ;)
Ik heb gisteravond de namen op briefjes geschreven en met m'n ogen dicht er 2 papiertjes uitgehaald... ALS het nog lukt de kaartjes te claimen (en jullie nog een dagje weg willen ;) ) dan zijn dat geworden: Parelridder en Dian!

Laat even per PB weten waar jullie naartoe willen en ik ga proberen de kaartjes voor je te regelen!
Tjonge wat een geklungel daar in dat ziekenhuis. Hopelijk gaat het straks allemaal voorspoedig in het andere ziekenhuis. Goed ook dat jullie wel stappen ondernemen tegen ziekenhuis 1. Zoiets mag toch echt niet vaker voorkomen.......... sterkte verder voor je vrouw en verder beterschap  :-*

Leuk dat ik gewonnen heb, gebeurd niet zo vaak :biggrin2:
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Fijn om wat te horen Ruisje! Ik vond het al zo eng stil! Maar wat een gedoe zeg met dat ziekenhuis, niet te geloven. Beterschap en hopelijk is ze snel weer beter!
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Het was een geklungel in dat ziekenhuis, het waren prutsers en het was ook eng! Maar we gaan eerst onze energie steken in herstel en daarna aan de klacht.

De dagje-uit kaarten zijn besteld, dus Parelridder en Dian kunnen hopelijk binnenkort een dagje uit! :)
*loes*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *loes* »

gefeliciteerd winnaars en beterschap ruisje  :-* :-* :-* :-*
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Heel veel beterschap voor mevrouw Ruisje!
En veel plezier voor de winnaars!
AnnemiekevD
5-sterren
5-sterren

Bericht door AnnemiekevD »

Sonja schreef: Heel veel beterschap voor mevrouw Ruisje!
En veel plezier voor de winnaars!
+1
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Mijn vrouw is na een weekje Maastricht gisteren ontslagen uit het ziekenhuis. Ze heeft daar een behoorlijke buikoperatie gehad, maar de weg naar volledig herstel is nu begonnen! Ook niets dan lof voor de behandelend arts in Maastricht UMC!!!

De kaartjes voor het dagje uit kwamen afgelopen vrijdag binnen en heb ik vandaag op de bus gedaan richting winnaars. Hopelijk plaatsen ze tzt wat leuke foto's als ze uit geweest zijn. :D
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Wat enorm fijn dat de weg naar herstel nu dan toch echt is ingezet!
Hoop dat het een weg zal zijn zonder grote bobbels  :-*
Nero
3-sterren
3-sterren

Bericht door Nero »

En wat fijn ook dat ze weer mee naar huis mag!.
Heel veel succes sterkte en kracht gewenst tijdens het herstel.
Riek
5-sterren
5-sterren

Bericht door Riek »

Ruisje schreef: Mijn vrouw is na een weekje Maastricht gisteren ontslagen uit het ziekenhuis. Ze heeft daar een behoorlijke buikoperatie gehad, maar de weg naar volledig herstel is nu begonnen! Ook niets dan lof voor de behandelend arts in Maastricht UMC!!!

De kaartjes voor het dagje uit kwamen afgelopen vrijdag binnen en heb ik vandaag op de bus gedaan richting winnaars. Hopelijk plaatsen ze tzt wat leuke foto's als ze uit geweest zijn. :D
Dat zijn goede berichten!
Hopelijk vanaf nu weer betere tijden voor jullie.
renate1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door renate1985 »

Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met haar! Heel veel beterschap voor je vrouw en hopelijk knapt ze snel op van alles  :-*
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Ruisje schreef: Mijn vrouw is na een weekje Maastricht gisteren ontslagen uit het ziekenhuis. Ze heeft daar een behoorlijke buikoperatie gehad, maar de weg naar volledig herstel is nu begonnen! Ook niets dan lof voor de behandelend arts in Maastricht UMC!!!

Fijn dat het nu weer bergopwaarts gaat......... heel veel beterschap voor je vrouw!!

Van het dagje uit zie je tzt wel foto's verschijnen ;)
AnnemiekevD
5-sterren
5-sterren

Bericht door AnnemiekevD »

Beterschap voor je vrouw. :flowers:
Hopelijk is het ergste leed nu geleden :duimen:

En de winnaars veel plezier!

Plaats reactie