Re: Wat heb je enzovoort....deel 660

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

abmiS
3-sterren
3-sterren

Bericht door abmiS »

Elf schreef: Als je naar Kivo gaat in Veldhoven dan koop je je KVV in de fabriek. Het wordt voor je neus gemaakt en en zijn geen geheimen. Hoe dat bij andere merken is weet ik niet.
Tnx ga ik ze eens vragen :)
Misschien leuk om met meerdere mensen te gaan, van het forum ofzo !

pfoee ik heb vannacht zelfs gedroomd over BARF .. serieus over nieren en levers  :-\
Is er ook een BARFplaats facebook groep ?

Ik heb ook vaak kleine losse vragen waar ik geen heel topic voor wil openen,daar is zo'n groep weer handig voor denk ik :P of dat ik me een vraag zit waar ik eigenlijk meteen antwoord op wil en dan duurt dat best lang voor ik verder kan met een schema of iets ( haha ja ja ik ben nogal ongeduldig ) maar een chat ofzo zou toch super handig zijn dan heb je een doorlopend gesprek enzo

of wil ik weer teveel en moet ik niet zo miepen ?
Laatst gewijzigd door abmiS op zo 23 aug 2015, 08:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Er is een fb-groep, maar vragen over voeding zijn voor hier, daarvoor kun je daar niet terecht.

Als wij 2 vragenplatforms moeten bijhouden, dan duurt het alleen maar langer voordat je antwoord krijgt, geduld is een schone zaak, rome is ook niet op 1 dag gebouwd.

Op veel fora is het heel gebruikelijk dat je vaak langer dan een dag moet wachten op antwoord. Dus dan valt het hier echt nog wel mee.
Laatst gewijzigd door Angelique op zo 23 aug 2015, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
abmiS
3-sterren
3-sterren

Bericht door abmiS »

Angelique schreef: Er is een fb-groep, maar vragen over voeding zijn voor hier, daarvoor kun je daar niet terecht.

Als wij 2 vragenplatforms moeten bijhouden, dan duurt het alleen maar langer voordat je antwoord krijgt, geduld is een schone zaak, rome is ook niet op 1 dag gebouwd.

Op veel fora is het heel gebruikelijk dat je vaak langer dan een dag moet wachten op antwoord. Dus dan valt het hier echt nog wel mee.
Jammer zeg !

Ik bedoelde het niet als aanval hoor, ik snap dat ik ongeduldig ben maar ik vind een chat bijvoorbeeld veel handiger dan schiet het wat beter op haha
maar ik zal gewoon meer geduld kweken ben allang blij met alle hulp en waardeer dat ook enorm dus zal wel niet zo miepen  hihi :P
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Niet mijn weken op de hondenclub, vorige week de paniekhaak van een spel tegen mijn rechterwijsvinger gehad, die nog steeds dik en blauw is, dus daar zit nu een spalkje om het rust te geven, deze week een enorme blauwe plek op mijn linkerpols, wat er uitziet alsof ik iets te stevig ben vast gegrepen.
Ik denk dat de halve wereld denkt dat ik mishandeld wordt door manlief [emoji16] alleen een blauw oog mist nog
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Mijn ouders deze dagen aan het bezoeken die op een huis aan het passen zijn. Groningen was nu niet zo ver dus een bezoekje gebracht aan mijn favo cardigan fokker en mijn favo cardigan reuen. Op de terugweg toeristische route langs de waddenzee. Mooi hoor!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Het weekend is weer voorbij. Heb onverwachts een avonddienst vandaag, dus kon langzaam opstarten. En dat had ik ook wel even nodig na een bewogen weekend en een zich spontaan aandienende verkoudheid. En normaal zeg ik: morgen ben ik alweer lekker vrij. Maar morgen ga ik voor het eerst naar de personal trainer, dus dat wordt geen lui dagje  :nerves:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik heb gisteren geshopt met Rosada, toch wel leuk, allemaal merkkleding, maar een broek voor 10,- een vest voor 25,- en een shirt voor 7,-  :biggrin2:
Daarna nog even op een terras gezeten ergens langs de weg. Super interessant. Er stond iets te gebeuren daar. Iets vanuit een fietsgebeuren met 170 mensen die zouden komen. Niemand van gezien. Behalve dat er steeds meer mensen van de organisatie kwamen, er een dj-set werd opgebouwd, er een hele feesttent uit een busje geladen werd maar waar verder niets mee werd gedaan, en het halve terras werd verbouwd. Ben benieuwd hoe ze de regen hebben doorstaan.

Verder zaten er typische 60+ met electrische fietsen mensen op het terras, en 4 belgen die op de motor waren. En nog 3 mannen met oude brommertjes.

Ik hou er wel van  :) bietje zitten en observeren. We zouden er vaker moet gaan zitten, 1.90 voor een pilsje en 2.50 voor een plankje kaas. (bij Rosada, waar we eerder zaten, was een klein pilsje 3 euro  :o)

Vanmorgen in het bos geweest. Waar het denk ik nationale bejaardensoos wandel club dag was. Heb er maar een haf uur gelopen (volgens buienradar zou het droog blijven, en het regende ook niet, maar alle druppels vielen uit de bomen dus uiteindelijk nog hartstikke nat zonder jas bij natuurlijk) maar 3 grote groepen tegen gekomen. Allemaal bewapend met van die ski stokken dus het bos is ook weer geverticuteert.
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

[quote author=eelke link=topic=1297

Verder zaten er typische 60+ met electrische fietsen mensen op het terras,

Ik voel me net een vreemde diersoort als ik dit lees.

In de stress vandaag. Dochter vliegt boven de oceaan op wegnaar Burning Man. Ik hou niet zo van reizende kinderen. Slecht voor mijn hart.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef: Ik heb gisteren geshopt met Rosada, toch wel leuk, allemaal merkkleding, maar een broek voor 10,- een vest voor 25,- en een shirt voor 7,-  :biggrin2:
Daarna nog even op een terras gezeten ergens langs de weg. Super interessant. Er stond iets te gebeuren daar. Iets vanuit een fietsgebeuren met 170 mensen die zouden komen. Niemand van gezien. Behalve dat er steeds meer mensen van de organisatie kwamen, er een dj-set werd opgebouwd, er een hele feesttent uit een busje geladen werd maar waar verder niets mee werd gedaan, en het halve terras werd verbouwd. Ben benieuwd hoe ze de regen hebben doorstaan.

Verder zaten er typische 60+ met electrische fietsen mensen op het terras, en 4 belgen die op de motor waren. En nog 3 mannen met oude brommertjes.

Ik hou er wel van  :) bietje zitten en observeren. We zouden er vaker moet gaan zitten, 1.90 voor een pilsje en 2.50 voor een plankje kaas. (bij Rosada, waar we eerder zaten, was een klein pilsje 3 euro  :o)

Vanmorgen in het bos geweest. Waar het denk ik nationale bejaardensoos wandel club dag was. Heb er maar een haf uur gelopen (volgens buienradar zou het droog blijven, en het regende ook niet, maar alle druppels vielen uit de bomen dus uiteindelijk nog hartstikke nat zonder jas bij natuurlijk) maar 3 grote groepen tegen gekomen. Allemaal bewapend met van die ski stokken dus het bos is ook weer geverticuteert.
Ik dank u voor dit leuke verhaaltje voor bij mij boterham  :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

-aan het mensergerjenieten of zoiets  >:( -
Krantje van mediamarkt, leuke wasmachine, kijk je online nergens dat ding te vinden, ook alle andere aanbiedingen niet. Ben ik nou gek??? (zij roepen van niet, maar eh?  ??? )
We kunnen er natuurlijk naar toe rijden (maar ja de wasmachine moeten ze sowieso komen brengen dus eigenlijk zonde!), waar ze hem dan naar waarschijnlijkheid ook niet hebben maar wel een andere (duurdere natuurlijk, al eens meegmaakt). Kan ook dat online aanbiedingen niet gelden maar kan al die artikel nummers gewoon niet eens vinden online.

Oo te vroeg gepraat, de dure miele staat er wel tussen, maar ja misschien is het geen aanbieding want dat heb ik wel eens gezien, een maand eerder een foto gemaakt van de wasmachine en prijs en toen stond ie voor dezelfde prijs in het krantje een maand later  ::)  ben toch niet gek  :biggrin2:
Maar eh is jullie zoiets ook al opgevallen?
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Folder aanbiedingen van de Mediamarkt zijn per winkel verschillend. Ook online kan weer anders zijn, dat wordt weer door een ander bedrijf gedaan. T zijn allemaal franchisers dus tis overal weer een beetje anders  :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

jaja maar dan selecteer ik een mediamarkt in de buurt( ja eentje die op het krantje staat) maar dan nog niks veranderd aan die website. We zullen het maar op marketingstategie houden  ::)
Hylos schreef: Folder aanbiedingen van de Mediamarkt zijn per winkel verschillend. Ook online kan weer anders zijn, dat wordt weer door een ander bedrijf gedaan. T zijn allemaal franchisers dus tis overal weer een beetje anders  :biggrin2:
ja precies en dan nog kom je daar hebben ze het niet of iets anders... Betekent hier toch weer een half uur rijden naar zo'n toko om even te rijden. En dan in het beste duits beginnen, hhm  Ich fühle mich an der Nase genommen  :biggrin2:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

monster schreef: [quote author=eelke link=topic=1297

Verder zaten er typische 60+ met electrische fietsen mensen op het terras,

Ik voel me net een vreemde diersoort als ik dit lees.

In de stress vandaag. Dochter vliegt boven de oceaan op wegnaar Burning Man. Ik hou niet zo van reizende kinderen. Slecht voor mijn hart.
Nee hoor, ze zijn mij welbekend  :biggrin2:

Angelique schreef: Ik dank u voor dit leuke verhaaltje voor bij mij boterham  :biggrin2:
Alstemblieft, gratis vermaak!
abmiS
3-sterren
3-sterren

Bericht door abmiS »

Ik wil aankomend weekend een krat met 16 kilo herby kvv ophalen...

Nu denk ik dat dat wel lukt met het OV, in een rugzak en een koffer met wieltjes ofzo.... ben ik gek ? en kan dat niet ? of kan dat best ookal is het een gesleep
en maakt dat niet uit met het dooien enzo ? ik zit denk ik wel 2 of 2 en half uur in de trein
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Rij ik hier net de straat in met de auto valt er vlak voor mijn auto een oudere man op een hele rare nare manier van de fiets. Ik uitstappen en vragen of het goed ging maar hij reageerde nauwelijks, lag met zijn gezicht plat op de straat een beetje te schudden. Nog een keer gevraagd of het goed ging en of ik geen ambulance moest bellen, bleef maar een beetje schudden maar reageerde verder niet. Doe ik nog een stap dichterbij springt hij ineens soort van soepel op al lachend, toen rook ik ook de dranklucht. Heb me gelijk omgedraaid met de boze uitroep dus je zit de boel gewoon in de zeik te nemen! Nog vanuit de auto een brul gegeven of hij zich niet een ongelooflijke l*l voelde en maar gelijk weggereden je hebt er toch niets aan.....

Vond het al wat typisch en vertrouwde het al niet helemaal, dat gevoel klopte dus  >:(

Gesloten