Ik heb gisteren geshopt met Rosada, toch wel leuk, allemaal merkkleding, maar een broek voor 10,- een vest voor 25,- en een shirt voor 7,-

Daarna nog even op een terras gezeten ergens langs de weg. Super interessant. Er stond iets te gebeuren daar. Iets vanuit een fietsgebeuren met 170 mensen die zouden komen. Niemand van gezien. Behalve dat er steeds meer mensen van de organisatie kwamen, er een dj-set werd opgebouwd, er een hele feesttent uit een busje geladen werd maar waar verder niets mee werd gedaan, en het halve terras werd verbouwd. Ben benieuwd hoe ze de regen hebben doorstaan.
Verder zaten er typische 60+ met electrische fietsen mensen op het terras, en 4 belgen die op de motor waren. En nog 3 mannen met oude brommertjes.
Ik hou er wel van

bietje zitten en observeren. We zouden er vaker moet gaan zitten, 1.90 voor een pilsje en 2.50 voor een plankje kaas. (bij Rosada, waar we eerder zaten, was een klein pilsje 3 euro

)
Vanmorgen in het bos geweest. Waar het denk ik nationale bejaardensoos wandel club dag was. Heb er maar een haf uur gelopen (volgens buienradar zou het droog blijven, en het regende ook niet, maar alle druppels vielen uit de bomen dus uiteindelijk nog hartstikke nat zonder jas bij natuurlijk) maar 3 grote groepen tegen gekomen. Allemaal bewapend met van die ski stokken dus het bos is ook weer geverticuteert.