Re: Wat heb je enzovoort....deel 660

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Gisteren drukke dag gehad en vandaag rust. Alleen wat in de tuin werken, duimen dat het droog blijft.

Gisteren met schoonouders en zwager naar Hotel New York geweest, ter ere van Rik's verjaardag, die wordt dinsdag 50  :P :biggrin2: 
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Ik ben grieperig  :fever: :(
Hoop maar dat het niet doorzet want ik heb een drukke werkweek voor de boeg...
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Kim_S schreef: Ik ben grieperig  :fever: :(
Veel rust nemen vandaag en veel drinken.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

hannabelgje schreef: Veel rust nemen vandaag en veel drinken.
Veel drinken gaat lukken  8)
De rest niet zo vrees ik  ::)

Ik ga met de kindjes naar mijn oma in Nijmegen, omdat mijn ouders op  vakantie zijn en ze anders zo lang alleen is. Ze is 94, dus geen optie om niet te gaan vandaag. Ik zal rustig blijven zitten en thee drinken  :biggrin2:
Charlie Angel
Moderator

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 660

Bericht door Charlie Angel »

Kim_S schreef: Ik ben grieperig  :fever: :(
Hoop dat het niet doorzet Kim. :-*
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Ronald schreef: Mijn nieuwe telefoon is binnen... Wow... best wel groot dus... Nu eens kijken hoe alles werkt, want Android Lollipop is toch weer anders dan KitKat.
Wat voor een is het, Ronald? Lollipop werkt niet zo heul anders, er zitten gewoon meer functies in vooral. Daarbij hangt het vooral van je fabrikant af hoe de gebruiker het verschil ervaart (netjes omschreven toch? :biggrin2:)
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Mini's 3-tal schreef: Wat voor een is het, Ronald? Lollipop werkt niet zo heul anders, er zitten gewoon meer functies in vooral. Daarbij hangt het vooral van je fabrikant af hoe de gebruiker het verschil ervaart (netjes omschreven toch? :biggrin2:)
Ik heb de Blackview Alife P1 Pro. Nog druk op zoek naar de functies. In de oude feun kon ik op voorhand nummers associëren met een simkaart. In Lollipop gaat dat wat omslachtiger.
Daarnaast is het natuurlijk weer een andere telefoon, dus ook weer wat zoeken. Maar gelukkig is het allemaal redelijk "stock" gehouden, dus tot nu toe geen rare verrassingen.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ai Kim! Ik duim met je mee.

Ik ga zo voor het eerst een volledig brouw proces doen. Eerst de mouten schroten (5 verschillende) dan maischen, spoelen, hopkoken, koelen en dan t vat in. Ik ben benieuwd, ben wel een paar uurtjes onder de panne dus. Letterlijk.
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Ronald schreef: Ik heb de Blackview Alife P1 Pro. Nog druk op zoek naar de functies. In de oude feun kon ik op voorhand nummers associëren met een simkaart. In Lollipop gaat dat wat omslachtiger.
Daarnaast is het natuurlijk weer een andere telefoon, dus ook weer wat zoeken. Maar gelukkig is het allemaal redelijk "stock" gehouden, dus tot nu toe geen rare verrassingen.
Specs zien er goed uit, ook 800/900Mhz LTE, welkom op 4G :biggrin2: Ga je dat nu ook activeren op je abbo?
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Ik weet niet of dat kan...

Verstuurd vanaf mijn Alife P1 Pro met Tapatalk
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Pom zat Brum weer te neten, Pom stond helemaal strak, ik wilde hem oppakken en dacht nog 'beter van niet' maar toch....nu heb ik een gat in mijn lip  :-X
Klotekat  >:(

Vanmiddag wat klusjes doen, en even een foto maken van m'n ouwe eettafelstoelen, die kunnen op Marktplaats  :D
'Nieuwe' heb ik al staan, 5 voor 25€  ;D O, ik vind het zooo leuk !!! Leuk om te doen en leuk voor de portemonnee  :groupwave2:
Dan moet ik wel even de graftakken vergeten die niks meer laten horen/je laten zitten met je spullen, maar geen energie meer aan verspillen dan blijft het leuk  :P
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Minoes heeft een poot au en is zielig (snee in zooltje). Heel zielig, het is duidelijk een kater. Verder is mijn kleine beer bezig met het ontwikkelen van dode vacht maar het zit nog vast en krijg het er nog niet uit, maar ze droogt slecht nu na het zwemmen en na de regen, niet handig.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik heb wasdag. En ik vind dat die dikke grijze wolk die boven mn droogmolen hangt, gewoon overwaait  >:(
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik vind dat ik een geslaagde wasdag heb, nu al. Twee wassen buiten wapperen en 1 in de machine die zo in de droger mag. de was buiten mag nog een half uurtje burgerlijk doen, dan komt er een plens regen aan en vouw ik hem op. Ik heb net staan voelen en het is al zo goed al droog. Hier en daar nog een taaie stiek, maar het is miniem.
Na de was die nu opstaat (van meneer) straks nog handdoeken en slabben. En dan vanavond laat die twee ook nog vouwen.
Morgen de was van Vera.
BusKay

Bericht door BusKay »

@ Kim, Gewoon aan je nieuwe maatje denken. Dan gaat alles over....  :biggrin2: :biggrin2:

@ Ronald, Kun je er ook mee bellen???  ??? ??? Veel plezier ermee..
Ik heb een hekel aan dit soort apparaten en heb er dan ook geen... vrouwtje wel..

Gesloten