Gisteren met schoonouders en zwager naar Hotel New York geweest, ter ere van Rik's verjaardag, die wordt dinsdag 50
Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Gisteren drukke dag gehad en vandaag rust. Alleen wat in de tuin werken, duimen dat het droog blijft.
Gisteren met schoonouders en zwager naar Hotel New York geweest, ter ere van Rik's verjaardag, die wordt dinsdag 50
Ik ben grieperig

Hoop maar dat het niet doorzet want ik heb een drukke werkweek voor de boeg...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Veel rust nemen vandaag en veel drinken.Kim_S schreef: Ik ben grieperig![]()
Veel drinken gaat lukken 8)hannabelgje schreef: Veel rust nemen vandaag en veel drinken.
De rest niet zo vrees ik
Ik ga met de kindjes naar mijn oma in Nijmegen, omdat mijn ouders op vakantie zijn en ze anders zo lang alleen is. Ze is 94, dus geen optie om niet te gaan vandaag. Ik zal rustig blijven zitten en thee drinken
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Hoop dat het niet doorzet Kim.Kim_S schreef: Ik ben grieperig![]()
Wat voor een is het, Ronald? Lollipop werkt niet zo heul anders, er zitten gewoon meer functies in vooral. Daarbij hangt het vooral van je fabrikant af hoe de gebruiker het verschil ervaart (netjes omschreven toch?Ronald schreef: Mijn nieuwe telefoon is binnen... Wow... best wel groot dus... Nu eens kijken hoe alles werkt, want Android Lollipop is toch weer anders dan KitKat.
Ik heb de Blackview Alife P1 Pro. Nog druk op zoek naar de functies. In de oude feun kon ik op voorhand nummers associëren met een simkaart. In Lollipop gaat dat wat omslachtiger.Mini's 3-tal schreef: Wat voor een is het, Ronald? Lollipop werkt niet zo heul anders, er zitten gewoon meer functies in vooral. Daarbij hangt het vooral van je fabrikant af hoe de gebruiker het verschil ervaart (netjes omschreven toch?)
Daarnaast is het natuurlijk weer een andere telefoon, dus ook weer wat zoeken. Maar gelukkig is het allemaal redelijk "stock" gehouden, dus tot nu toe geen rare verrassingen.
Ai Kim! Ik duim met je mee.
Ik ga zo voor het eerst een volledig brouw proces doen. Eerst de mouten schroten (5 verschillende) dan maischen, spoelen, hopkoken, koelen en dan t vat in. Ik ben benieuwd, ben wel een paar uurtjes onder de panne dus. Letterlijk.
Ik ga zo voor het eerst een volledig brouw proces doen. Eerst de mouten schroten (5 verschillende) dan maischen, spoelen, hopkoken, koelen en dan t vat in. Ik ben benieuwd, ben wel een paar uurtjes onder de panne dus. Letterlijk.
Specs zien er goed uit, ook 800/900Mhz LTE, welkom op 4GRonald schreef: Ik heb de Blackview Alife P1 Pro. Nog druk op zoek naar de functies. In de oude feun kon ik op voorhand nummers associëren met een simkaart. In Lollipop gaat dat wat omslachtiger.
Daarnaast is het natuurlijk weer een andere telefoon, dus ook weer wat zoeken. Maar gelukkig is het allemaal redelijk "stock" gehouden, dus tot nu toe geen rare verrassingen.
Ik weet niet of dat kan...
Verstuurd vanaf mijn Alife P1 Pro met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn Alife P1 Pro met Tapatalk
Pom zat Brum weer te neten, Pom stond helemaal strak, ik wilde hem oppakken en dacht nog 'beter van niet' maar toch....nu heb ik een gat in mijn lip
Klotekat
Vanmiddag wat klusjes doen, en even een foto maken van m'n ouwe eettafelstoelen, die kunnen op Marktplaats
'Nieuwe' heb ik al staan, 5 voor 25€
O, ik vind het zooo leuk !!! Leuk om te doen en leuk voor de portemonnee 
Dan moet ik wel even de graftakken vergeten die niks meer laten horen/je laten zitten met je spullen, maar geen energie meer aan verspillen dan blijft het leuk
Klotekat
Vanmiddag wat klusjes doen, en even een foto maken van m'n ouwe eettafelstoelen, die kunnen op Marktplaats
'Nieuwe' heb ik al staan, 5 voor 25€
Dan moet ik wel even de graftakken vergeten die niks meer laten horen/je laten zitten met je spullen, maar geen energie meer aan verspillen dan blijft het leuk
Minoes heeft een poot au en is zielig (snee in zooltje). Heel zielig, het is duidelijk een kater. Verder is mijn kleine beer bezig met het ontwikkelen van dode vacht maar het zit nog vast en krijg het er nog niet uit, maar ze droogt slecht nu na het zwemmen en na de regen, niet handig.
Ik heb wasdag. En ik vind dat die dikke grijze wolk die boven mn droogmolen hangt, gewoon overwaait 
Ik vind dat ik een geslaagde wasdag heb, nu al. Twee wassen buiten wapperen en 1 in de machine die zo in de droger mag. de was buiten mag nog een half uurtje burgerlijk doen, dan komt er een plens regen aan en vouw ik hem op. Ik heb net staan voelen en het is al zo goed al droog. Hier en daar nog een taaie stiek, maar het is miniem.
Na de was die nu opstaat (van meneer) straks nog handdoeken en slabben. En dan vanavond laat die twee ook nog vouwen.
Morgen de was van Vera.
Na de was die nu opstaat (van meneer) straks nog handdoeken en slabben. En dan vanavond laat die twee ook nog vouwen.
Morgen de was van Vera.
-
BusKay
@ Kim, Gewoon aan je nieuwe maatje denken. Dan gaat alles over....

@ Ronald, Kun je er ook mee bellen??? ??? ??? Veel plezier ermee..
Ik heb een hekel aan dit soort apparaten en heb er dan ook geen... vrouwtje wel..
@ Ronald, Kun je er ook mee bellen??? ??? ??? Veel plezier ermee..
Ik heb een hekel aan dit soort apparaten en heb er dan ook geen... vrouwtje wel..