Hahaha, nou, dan zijn wij vanaf nu dus gewoon lekker ouderwets. Laten we dan ook zo'n lekker ouderwets huwelijk krijgen, wat gewoon 100 jaar duurt. In voor en tegenspoed. Ik vind het prima klinken!Pauline schreef: Ik voel me ineens oud...., toen wij trouwden bestond er (volgens mij) nog geen ceremoniemeester.....![]()
![]()
Wel ontzettend *%*^* dat die nou roet in het eten gooit, maar geweldig dat je je daardoor niet al teveel van de wijs laat brengen. Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover. Ik hoop op een onvergetelijke dag voor jullie.![]()
Ondertussen zijn de voorbereidingen in volle gang. Niet dat het dat nog niet was, maar het is allemaal improviseren nu. Maar goddank lachen we ons rot. Ach, we zijn wel wat stootjes gewend, kunnen we wel tegen.
En inderdaad, zoals hier al gezegd werd. De getuigen zijn paraat (en hebben er zin in, en gaan ons gegarandeerd niet in de steek laten), de babs belde net nog even op om te zeggen dat ze er echt zin in heeft en vriendlief en ik komen ook. Dus de rest vind ik prima.
Goh, wat gek. Dit is mijn laatste dinsdag als mevrouw Kremers