Laatste loodjes

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Laatste loodjes

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Pauline schreef: Ik voel me ineens oud...., toen wij trouwden bestond er (volgens mij) nog geen ceremoniemeester..... ;D ;D ;D

Wel ontzettend *%*^* dat die nou roet in het eten gooit, maar geweldig dat je je daardoor niet al teveel van de wijs laat brengen. Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover. Ik hoop op een onvergetelijke dag voor jullie. :-*
Hahaha, nou, dan zijn wij vanaf nu dus gewoon lekker ouderwets. Laten we dan ook zo'n lekker ouderwets huwelijk krijgen, wat gewoon 100 jaar duurt. In voor en tegenspoed. Ik vind het prima klinken!

Ondertussen zijn de voorbereidingen in volle gang. Niet dat het dat nog niet was, maar het is allemaal improviseren nu. Maar goddank lachen we ons rot. Ach, we zijn wel wat stootjes gewend, kunnen we wel tegen.
En inderdaad, zoals hier al gezegd werd. De getuigen zijn paraat (en hebben er zin in, en gaan ons gegarandeerd niet in de steek laten), de babs belde net nog even op om te zeggen dat ze er echt zin in heeft en vriendlief en ik komen ook. Dus de rest vind ik prima.

Goh, wat gek. Dit is mijn laatste dinsdag als mevrouw Kremers  :biggrin2:
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Hope schreef: Hahaha, nou, dan zijn wij vanaf nu dus gewoon lekker ouderwets. Laten we dan ook zo'n lekker ouderwets huwelijk krijgen, wat gewoon 100 jaar duurt. In voor en tegenspoed. Ik vind het prima klinken!
Goed plan!
BusKay

Bericht door BusKay »

Hope schreef: Goh, wat gek. Dit is mijn laatste dinsdag als mevrouw Kremers  :biggrin2:
Ben je nooit geweest  ::) ::) Mejuffrouw Kremers

Ik hoop dat je een keifijne dag hebt en het een beetje droog blijft.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

BusKay schreef: Ben je nooit geweest  ::) ::) Mejuffrouw Kremers

Ik hoop dat je een keifijne dag hebt en het een beetje droog blijft.
Mejuffrouw ja inderdaad, haha! De voorbereidingen zijn, dankzij lieve vrienden, weer in rustig vaarwater gekomen. Het genieten kan nu echt beginnen.

Nog 2 nachtjes slapen...
cj

Bericht door cj »

Ik wens jullie een superdag!
Saskia
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Hope schreef: Hahaha, nou, dan zijn wij vanaf nu dus gewoon lekker ouderwets. Laten we dan ook zo'n lekker ouderwets huwelijk krijgen, wat gewoon 100 jaar duurt. In voor en tegenspoed. Ik vind het prima klinken!

Ondertussen zijn de voorbereidingen in volle gang. Niet dat het dat nog niet was, maar het is allemaal improviseren nu. Maar goddank lachen we ons rot. Ach, we zijn wel wat stootjes gewend, kunnen we wel tegen.
En inderdaad, zoals hier al gezegd werd. De getuigen zijn paraat (en hebben er zin in, en gaan ons gegarandeerd niet in de steek laten), de babs belde net nog even op om te zeggen dat ze er echt zin in heeft en vriendlief en ik komen ook. Dus de rest vind ik prima.

Goh, wat gek. Dit is mijn laatste dinsdag als mevrouw Kremers
  :biggrin2:
Haha, ja dat is altijd even wennen.  8)

Ik was nog geen dag getrouwd, de telefoon ging. Nam op (jaja, 28 jaar geleden nam je nog echt op  ;D) met mijn meisjesnaam.
Tante die belde zei direct; "oh, dan ben ik verkeerd verbonden, ik zoek Mw. ......."  ::) ;D

Marloes (en partner), een hele fijne, gezellige, onvergetelijke en gelukkige dag gewenst morgen. En natuurlijk ook alle dagen daarna!  :flowers:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Nog 2 (korte) nachtjes slapen.

Hemeltjelief wat kan er veel mis gaan. Eigenlijk lijkt het wel of alles net niet loopt zoals bedacht.
Mijn neefje van drie weken is opgenomen in het ziekenhuis  :-\
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Hope schreef: Nog 2 (korte) nachtjes slapen.

Hemeltjelief wat kan er veel mis gaan. Eigenlijk lijkt het wel of alles net niet loopt zoals bedacht.
Mijn neefje van drie weken is opgenomen in het ziekenhuis  :-\
Ooow, ruk. :-X Wat is er aan de hand met hem?

Ik gun jullie toch zo een ongecompliceerde bruiloft! Hopelijk valt het allemaal erg mee met je neefje en kunnen jullie vrijdag uitbundig feestvieren!
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Och wat naar  :-\ Ik hoop ook dat het heel erg meevalt met je neefje en dat jullie zorgeloos jullie huwelijk kunnen gaan vieren!
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Hij heeft het herpes virus. Koorts, als hij plat ligt heel veel pijn. Hij ligt aan het infuus nu.

Het arme ventje.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Wat enorm sneu voor het kleine ventje :-(

Hopelijk kan je na morgen wel zeggen dat jullie een geweldige dag hebben gehad ondanks alle tegenvallers  :-*
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

OW bah! Ik hoop dat het kleine ventje snel opknapt en jullie morgen toch kunnen genieten van een geweldig mooie dag! Heel heel veel plezier en geniet!
AnnemiekevD
5-sterren
5-sterren

Bericht door AnnemiekevD »

Beterschap voor je neefje en morgen een hele fijne dag!
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Oh jee, ik dacht je alvast een fijne dag toe te wensen, maar ik lees dat er heel wat obstakels zijn....
Hoop vooral dat het met je neefje meevalt, de rest gaat zoiezo wel goed komen!

Hele fijne dag morgen.
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Nog één nachtje!!  :D Ik hoop dat jullie neefje er snel bovenop is!

Plaats reactie