Topavond gehad
We gingen de nieuwe bank ophalen.
Ik moest tot 7 uur werken en zou daarna bij oma het aanhangertje ophalen. Kom ik daar, aanhanger lekke bank.
Plan b dan maar, met de chevy en de berlingo naar de bank. Zwager als tilmaatje opgehaald, meneer en chevy thuis opgehaald, hoek om, nog een hoek om, nog een hoek om, stoplichten, valt de chevy stil. Voor het stoplicht op een drukke kruising. Niet meer starten niet. Waarschijnlijkvacuumpompslang eraf/gescheurd. Fuck.

Zo'n van is best wel heel zwaar. (2100 kg) Ding eerst maar een eind achteruit geduwd, want er stond al een file achter. Toen de stoep op, met behulp van een boel 'medelanders' (serieus, mijn zwager zei, die helpen tenminste, alle hollanders die voorbij kwamen zeiden iets van oh ik kan er wel langs hoor, en een met de auto bleef behoorlijk in de weg staan). Via de stoep naar het pakeerterrein wat in de buurt lag. Daar hebben ze hem netjes achteruit ingeparkeerd.

Ondertussen heb ik de mensen van de bank gebeld, en nagedacht. Ben naar de pomp gereden waar ze ook aanhangers verhuren, en warempel, dat deden ze om half 9 ook nog

de meneer en zwager hebben de chevy op slot gezet en zijn naar de pomp gekomen (want die aanhanger was grooot en ik kreeg hem niet aangekoppeld (maar hij bleek op de rem te staan) (dit alles ging ook nog op laarzen met hak want ik kwam natuurlijk uit mijn werk).
Anfin, op naar de bank. Die is grooooooooooooooooooooot. En moest ook nog via een balkon naar buiten want die mensen hebben de woonkamer boven. Was nog even best een gedoe met keukentrapjes, hopen op geluk, spanbandjes, ik heb met een bezem een naar beneden komende bank staan stutten, maar uiteindelijk staat hij nu in de woonkamer. En zelfs Gijs lijkt er klein op.
Zelden een avond met zo veel lol en pech tegelijk gehad