Re: Wat heb je enzovoort....deel 661

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Keuken geverfd, huiskamer voor de helft.
Morgen weer veder, ga zo een hete douche nemen verrek van de pijn nu  ::)
Haku heeft ook geholpen, hij besloot opeens dat ik speeciaal voor hem op de grond lag  :biggrin2:
De een berg witte hondenpootjes weg kunnen poetsen, en haku mocht even buiten spelen  :P
Was hij heel blij mee, hij zat me door het katteluikje zo  >:( aan te staren werd er bijna bang van  :nerves:
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Helemaal blij niet oh oh oh zo blij. En zo tegen de afspraak in.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

kira schreef: Helemaal blij niet oh oh oh zo blij. En zo tegen de afspraak in.
Ehhhhh,  iets meer info graag. Hahaha
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Hier staan de honden, ondanks dat we niet op hetzelfde tijdstip willen voeren maar ja de praktijk..., iedere dag een uur eerder te miepen dat ze willen eten.
Dus biologische klok verzetten  duurt wel langer dan  3 daagjes maar, heb er zelf ook altijd veel last van.

Maci was gisteravond niet lekker, raspen, gras eten, zuipeen, gras eten etc, harde buik, wou nog vroeg naar bed  ::), dat is laat geworden dus, en Maci heeft uiteindelijk ook op de slaapkamer geslapen, had nog steun nodig.

Verder staat er vandaag wandelen op het programma, maar weer eens dweilen, en dan nog 3 hondjes kammen. En oja slaapkamervloer peotsen, Maci stinkt en kwijlt. Dat vind ik dan wel weer genoeg voor vandaag.
Dat behangetje laten we nog verder hangen tot morgen.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Vandaag weer verder met de nieuwe kuikenren. Vanmiddag kijken voor nieuwe sokkenwol. Ik wil een paar sokken breien voor mijn vriendin als kerstcadeau. Bij voorkeur in haar favo kleuren.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Gisteravond even een auto opgehaald en vandaag ga ik een dagje terug naar Zeeland...voor het eerst sinds de verhuis, raar hoor, heb er mn hele leven gewoond maar thuis voelt het niet meer, ben benieuwd of dat veranderd als ik daar ben  :)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Topavond gehad  :biggrin2:

We gingen de nieuwe bank ophalen.
Ik moest tot 7 uur werken en zou daarna bij oma het aanhangertje ophalen. Kom ik daar, aanhanger lekke bank.

Plan b dan maar, met de chevy en de berlingo naar de bank. Zwager als tilmaatje opgehaald, meneer en chevy thuis opgehaald, hoek om, nog een hoek om, nog een hoek om, stoplichten, valt de chevy stil. Voor het stoplicht op een drukke kruising. Niet meer starten niet. Waarschijnlijkvacuumpompslang eraf/gescheurd. Fuck.  ::) Zo'n van is best wel heel zwaar. (2100 kg) Ding eerst maar een eind achteruit geduwd, want er stond al een file achter. Toen de stoep op, met behulp van een boel 'medelanders' (serieus, mijn zwager zei, die helpen tenminste, alle hollanders die voorbij kwamen zeiden iets van oh ik kan er wel langs hoor, en een met de auto bleef behoorlijk in de weg staan). Via de stoep naar het pakeerterrein wat in de buurt lag. Daar hebben ze hem netjes achteruit ingeparkeerd.  :biggrin2:
Ondertussen heb ik de mensen van de bank gebeld, en nagedacht. Ben naar de pomp gereden waar ze ook aanhangers verhuren, en warempel, dat deden ze om half 9 ook nog  :groupwave2: de meneer en zwager hebben de chevy op slot gezet en zijn naar de pomp gekomen (want die aanhanger was grooot en ik kreeg hem niet aangekoppeld (maar hij bleek op de rem te staan) (dit alles ging ook nog op laarzen met hak want ik kwam natuurlijk uit mijn werk).

Anfin, op naar de bank. Die is grooooooooooooooooooooot. En moest ook nog via een balkon naar buiten want die mensen hebben de woonkamer boven. Was nog even best een gedoe met keukentrapjes, hopen op geluk, spanbandjes, ik heb met een bezem een naar beneden komende bank staan stutten, maar uiteindelijk staat hij nu in de woonkamer. En zelfs Gijs lijkt er klein op.

Afbeelding

Zelden een avond met zo veel lol en pech tegelijk gehad  :biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Och och och  :biggrin2: ging mijn tafel ophalen toch net iets soepeler  :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Nou poeh wat lijkt gijs toch klein zeg!
:biggrin2:
Nouja jullie hebben in ieder geval een bank met verhaal  :biggrin2:
Angelique schreef: Och och och  :biggrin2: ging mijn tafel ophalen toch net iets soepeler  :biggrin2:
Ja die was slechts ietsje verder, daar redt je het niet mee tegen dit verhaal  ;D
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

;D nu moeten we de chevy nog gaan slepen  :biggrin2:
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

eelke schreef: ;D nu moeten we de chevy nog gaan slepen  :biggrin2:
Het is nooit saai in huize Eelke. [emoji16]
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef: ;D nu moeten we de chevy nog gaan slepen  :biggrin2:
Ow dear  :biggrin2:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik denk dat we dat zondag gaan doen, dan is het vast rustig op straat. Als we de goede kant het parkeer terrein af gaan hoeven we maar 1 drukkere straat over te steken en dan rijden we onze straat al in. Tis maar 200 meter ofzo  :biggrin2:
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Zooo, net met de hondjes bij Langevelderslag geweest. Joep peert 'm verdorie altijd naar hondjes toe, ook al zijn ze 100 m verder, en dan kan ik brullen wat ik wil, vaak blijven die mensen dan staan zodat ik Joep weer kan aanlijnen maar sjonge, als ik Rocco z'n balletje wil gooien en tegelijkertijd oplet of hij niet in m'n handen bijt  >:( vanwege enorm gefocust zijn op de bal *gooiballetjeschietopgooimnballetjeNUballetjegooienbaas* is Joep 'm alweer gepeerd. En als ik Joep aangelijnd heb loopt Rocco 'm steeds omver in z'n enthousiasme voor het balletje  ::) Waardeloos....
Degene die net het laatste gratis parkeerplekje inpikte voor mijn neus a) kon niet parkeren en b) luisterde niet naar z'n vrouw toen ze riep 'STOP' en toen zat er een hele grote kras op de Espace  :whistling:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Nieuwe kuikenhok is klaar en de kuikens en hun mama zijn verhuisd. Ze vonden dat niet zo grappig. Blinde paniek. Na het strooien van wat gedroogde meelwormen was de paniek vlug over. Ik hoop dat ze het de komende maanden een fijne accomodatie vinden.

Gesloten