Throwback thursday

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Throwback thursday

-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Kaio schreef:[align=][/align]

Ik snap het. :-* Is wel proppen, oef staart, kop weg etc . Maar met alle liefde
:biggrin2: Na de foto (waarbij alle staarten en koppen inderdaad veilig binnenboord gehengeld waren) stapte Marije en B (P bestond nog niet) ook nog in, ik achter het stuur - met recht een volle bak. Gelukkig was het niet mijn auto ;D en rijdt het ding nog steeds volgens mij.

Sweet memories... :)
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

-Saskia- schreef::biggrin2: Na de foto (waarbij alle staarten en koppen inderdaad veilig binnenboord gehengeld waren) stapte Marije en B (P bestond nog niet) ook nog in, ik achter het stuur - met recht een volle bak. Gelukkig was het niet mijn auto ;D en rijdt het ding nog steeds volgens mij.

Sweet memories... :)
Ik wilde net schrijven: daar kan nog meer bij :biggrin2:
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

MarijeEnBoomer schreef:Ik wilde net schrijven: daar kan nog meer bij :biggrin2:

:biggrin2: The good old days
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

-Saskia- schreef::biggrin2: The good old days
B had toch liever privé vervoer gehad ;D
P weet gelukkig niet wat ze gemist heeft :biggrin2:
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

MarijeEnBoomer schreef:B had toch liever privé vervoer gehad ;D
P weet gelukkig niet wat ze gemist heeft :biggrin2:
B zat die dag gewoon bij jou voorin, volgens mij. Die heeft pas toen Bree er niet meer was achterin gezeten. Verstandig, verstandig. ::)
En hemel - wat een "feest" was het geworden als P in die bak zou hebben meegereden. Veilig Verkeer Nederland zou er een campagne van hebben kunnen maken. ;D :-[
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

-Saskia- schreef:B zat die dag gewoon bij jou voorin, volgens mij. Die heeft pas toen Bree er niet meer was achterin gezeten. Verstandig, verstandig. ::)
En hemel - wat een "feest" was het geworden als P in die bak zou hebben meegereden. Veilig Verkeer Nederland zou er een campagne van hebben kunnen maken. ;D :-[
;D ;D ;D
MillyMol
5-sterren
5-sterren

Bericht door MillyMol »

Het is wel geen donderdag, maar ik wil toch graag mijn bijdrage leveren.
Mijn liefde voor engelse cocker spaniëls zat er al heel vroeg in. Het was ons eerste hondje. Ik weet niet meer precies hoe oud ik toen was, waarschijnlijk een jaar of 6, toen mijn oudere broer met een klein frommeltje onder zijn jas thuis kwam: Bobby! Een blauwschimmel reutje van 8 weken. Ge-wel-di-ge hond! Later kwamen daar nog een bastaard Mechelse (van de straat gered) en een Sint Bernard (uit een nare thuissituatie gered) bij.

Deze laatste twee waren teefjes. En Bobby was echt de leider van zijn roedel: ging altijd als eerste van de drie naar buiten en blafte dan de gracht even rond (we woonden toen in een grachtenpand in de Amsterdamse binnenstad, aan een kort grachtje bij het Raamplein), en daarna mochten de dames naar buiten komen.

Hij liep ook altijd los. Kon prima, ondanks al het verkeer: als je ‘aan de kant’ riep wanneer er een auto aan kwam dan deed hij dat. Toen hij tegen de vuilnisbakken en de Amsterdammertjes (die paaltjes) begon te blaffen kregen we in de gaten dat hij blind werd: staar. Vanaf toen hebben we hem maar aangelijnd. Bobby was van de drie natuurlijk de kleinste, maar die kleine donder is er wel in geslaagd de Mechel te dekken: kwam een heel bijzonder resultaat uit ;).

Toen mijn ouders naar Hoorn verhuisden ben ik in Amsterdam blijven wonen. Bobby ging met hun mee. Ik was 21 toen ze belden: Bobby was overleden. Thuis een longbloeding gehad. Binnen enkele minuten was het klaar. Hij was toen al doof en blind. Ik was er beroerd van :'(
Van die periode heb ik geen foto’s, helaas.

Daarna 30 jaar zonder huisdieren. Pas in 2013 is er weer een hond gekomen: Tobias, natuurlijk een Engelse Cocker Spaniël :D :-*
Daar is een overvloed aan foto’s en filmpjes van :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn mannetje, mijn alles :-* :-*
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Ik zit m'n Photobucket op te schonen. Helemaal fout voor dit topic, dan kom je veel te veel tegen....... ;D

Alle drie niet meer bij ons, maar wel goed om ze zo af en toe terug te zien, en te denken aan alle fijne momenten die we samen gehad hebben. :)

Afbeelding
Zoë (RR) en Tristan (Beagle).
Tristan was onze eerste hond. Zoë kwam erbij toen we net in Drenthe woonden.
Door haar ben ik op Bp terecht gekomen.

Afbeelding
Kaf, m'n grote vriend. Wat heb ik ontzettend veel geleerd van dit paard!
Ik ben sinds een jaar of twee helemaal gestopt met paardrijden, en mis het gelukkig niet.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Mooie herrinneringen Annemarie!

Over ouwe meuk gesproken :biggrin2: En dan zien we van mij een hele jonge Groovy en Heather, alsook de grote babies Poes en Ted.

Afbeelding

19-3-2006 BP-wandeling in Drenthe
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Zijn Eddie en ik dat links? Geloof het wel.... En waar zijn J&J dan in godsnaam?
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Pauline schreef:Zijn Eddie en ik dat links? Geloof het wel.... En waar zijn J&J dan in godsnaam?
Euh, in een kuil ? :biggrin2:
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Kaio schreef:Euh, in een kuil ? :biggrin2:
Of een hol..... ;D
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Barfwandeling 19-11-2006 in Het Leesten:

Afbeelding

Joep is de hele wandeling weggeweest, het regende aan één stuk door. Vlak voor het einde dook hij weer op, maar toen we deze foto gingen maken was Joep weer pleithuizen..... Connie en ik hebben daarna nog ruim een uur naar hem lopen zoeken en steeds weer vloog hij voor ons langs en stak zijn middelvinger op. :-X
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Pauline schreef:Zijn Eddie en ik dat links? Geloof het wel.... En waar zijn J&J dan in godsnaam?

Ja dat zijn jullie :biggrin2: J&J waren er wel, maar daar ff niet zichtbaar.

Hier wel :cool:

Afbeelding
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Pauline schreef:Barfwandeling 19-11-2006 in Het Leesten:

Afbeelding

Joep is de hele wandeling weggeweest, het regende aan één stuk door. Vlak voor het einde dook hij weer op, maar toen we deze foto gingen maken was Joep weer pleithuizen..... Connie en ik hebben daarna nog ruim een uur naar hem lopen zoeken en steeds weer vloog hij voor ons langs en stak zijn middelvinger op. :-X
@ Annemarie: Tristan zat in een kratje voorop jouw fiets (in jouw onderschrift)...dat is al weer een tijdje geleden...mooi, die herinneringen :-*

Mensen herken ik niet (ja, nu Eddie en Pauline :biggrin2: ) en nu probeer ik via de honden te herleiden wie er op de foto zal staan :D
In ieder geval zie ik een Ierse Wolfshond...klopt dat? En een Golden? Of is dat een Pyr?

Ik ben veel foto's (waarschijnlijk) kwijt. Tijdens het verwisselen van de harde schijf is 'ie (werkend en wel) gevallen...nu is het nog de vraag of er e.e.a. terug te halen is :-X

Plaats reactie