Kaio schreef:[align=][/align]
Ik snap het.Is wel proppen, oef staart, kop weg etc . Maar met alle liefde
Sweet memories...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef:[align=][/align]
Ik snap het.Is wel proppen, oef staart, kop weg etc . Maar met alle liefde

Ik wilde net schrijven: daar kan nog meer bij-Saskia- schreef:Na de foto (waarbij alle staarten en koppen inderdaad veilig binnenboord gehengeld waren) stapte Marije en B (P bestond nog niet) ook nog in, ik achter het stuur - met recht een volle bak. Gelukkig was het niet mijn auto
en rijdt het ding nog steeds volgens mij.
Sweet memories...
MarijeEnBoomer schreef:Ik wilde net schrijven: daar kan nog meer bij

B had toch liever privé vervoer gehad-Saskia- schreef:The good old days
B zat die dag gewoon bij jou voorin, volgens mij. Die heeft pas toen Bree er niet meer was achterin gezeten. Verstandig, verstandig.MarijeEnBoomer schreef:B had toch liever privé vervoer gehad![]()
P weet gelukkig niet wat ze gemist heeft

-Saskia- schreef:B zat die dag gewoon bij jou voorin, volgens mij. Die heeft pas toen Bree er niet meer was achterin gezeten. Verstandig, verstandig.![]()
En hemel - wat een "feest" was het geworden als P in die bak zou hebben meegereden. Veilig Verkeer Nederland zou er een campagne van hebben kunnen maken.![]()

Euh, in een kuil ?Pauline schreef:Zijn Eddie en ik dat links? Geloof het wel.... En waar zijn J&J dan in godsnaam?

Of een hol.....Kaio schreef:Euh, in een kuil ?

Pauline schreef:Zijn Eddie en ik dat links? Geloof het wel.... En waar zijn J&J dan in godsnaam?

@ Annemarie: Tristan zat in een kratje voorop jouw fiets (in jouw onderschrift)...dat is al weer een tijdje geleden...mooi, die herinneringenPauline schreef:Barfwandeling 19-11-2006 in Het Leesten:
Joep is de hele wandeling weggeweest, het regende aan één stuk door. Vlak voor het einde dook hij weer op, maar toen we deze foto gingen maken was Joep weer pleithuizen..... Connie en ik hebben daarna nog ruim een uur naar hem lopen zoeken en steeds weer vloog hij voor ons langs en stak zijn middelvinger op.