Juice challenge 4 t/m 8 april

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Dasha schreef:Hi!

Goed bezig dames! :)
Ik werd helemaal enthousiast toen ik dit topic zag. Had gisterenavond meteen een slowjuicer besteld, maar die komt morgenochtend pas binnen, dus ik begin morgen pas :) Ik twijfel alleen of ik bij dag 1 ga beginnen, of dag 2 en dan dag 1 zaterdag inhalen. Dat roze bietensapje zag er idd veelbelovend uit, minder groen zeg maar ;D
De meeste ingrediënten heb ik al in huis, de rest haal ik morgenochtend. Heb er zin in! :D
Wat een daadkracht! :biggrin2: Ik geloof dat ik bij dag 2 zou beginnen als ik jou was, en zaterdag dan dag 1 inhalen. De video's zijn namelijk niet de hele tijd beschikbaar, althans, dat stond er in een van de mails.
Succes met de start morgen. Leuk dat je ook meedoet!
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Jullie zijn goed bezig! Ongeveer de helft van mijn eten bestaat uit smoothie, maar helemaal zou ik toch wel moeilijk vinden. Het lijkt mij ook lastig om mee te doen zonder sappers en aangezien ik niet zo voor sappen ben komt dat er niet in. Dat gemberschotje klinkt wel interessant, hoe maak je dat?

Ik ben nu net klaar met het uittypen van een interview en mijn smoothie is ook weer op, dus hoog tijd om de katsels nog te voeren, serietje te kijken en dan gaan slapen. Nog veel succes met het sapjes!
Dasha
2-sterren
2-sterren

Bericht door Dasha »

Anne in Duitsland schreef:Wat een daadkracht! :biggrin2: Ik geloof dat ik bij dag 2 zou beginnen als ik jou was, en zaterdag dan dag 1 inhalen. De video's zijn namelijk niet de hele tijd beschikbaar, althans, dat stond er in een van de mails.
Succes met de start morgen. Leuk dat je ook meedoet!
Je moet er wel wat voor over hebben :biggrin2: Ik twijfelde al een tijdje of ik een slowjuicer moest kopen, bij deze de knoop doorgehakt.
Ik zag idd ook dat de filmpjes na 1 dag niet meer beschikbaar zijn. Ik heb de recepten van dag 1 opgeschreven, dan doe ik dat gewoon zaterdag.
Nou, we gaan het meemaken, ben heel benieuwd! :)

Heel veel succes iedereen!
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lizetta »

Anne in Duitsland schreef: Ik red het vooralsnog niet hoor, op enkel de sapjes. Heb vanmiddag tussendoor rauwe noten gegeten, en vanavond een paar aardappeltjes gekookt en die met een flinke scheut olijfolie en zeezout opgegeten. Ik mis het hartige nogal namelijk. Maar goed, ik doe het dus voor de stoot vitaminen, en zolang ik geen boterhammen met kaas en een fles wijn bij nuttig, ben ik desondanks best goed bezig, toch? :-[
Ik heb vorig jaar de soup n juice gedaan. Daarbij heb je dus 2 sapjes en 1 soep, wat ook fijn is omdat je iets warms hebt.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

Bericht door hannabelgje »

Dasha schreef:
Je moet er wel wat voor over hebben :biggrin2: Ik twijfelde al een tijdje of ik een slowjuicer moest kopen, bij deze de knoop doorgehakt.
Ik zag idd ook dat de filmpjes na 1 dag niet meer beschikbaar zijn. Ik heb de recepten van dag 1 opgeschreven, dan doe ik dat gewoon zaterdag.
Nou, we gaan het meemaken, ben heel benieuwd! :)

Heel veel succes iedereen!
De recepten heb ik sowieso in een bestandje. Vertaalt en wel.
De video's blijven meestal langer staan is mijn ervaring.
Ik mis ook echt het hartige inderdaad tijdens het sappen. Misschien dat ik meteen erna de soup 'n juice ga doen. Ik weet het nog niet. Ik heb ook een nieuw programma van hem. Het super charge programma met sap, soep en salades. Is ook nog een optie.
We zijn alweer dag twee. Veel succes allemaal!!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Afbeelding

En de sapjes van vandaag.

BusKay

Bericht door BusKay »

Anne in Duitsland schreef:Dat is dan alvast gelukt. Ik heb er net twee naar binnen gewerkt. ;D

Ik red het vooralsnog niet hoor, op enkel de sapjes. Heb vanmiddag tussendoor rauwe noten gegeten, en vanavond een paar aardappeltjes gekookt en die met een flinke scheut olijfolie en zeezout opgegeten. Ik mis het hartige nogal namelijk. Maar goed, ik doe het dus voor de stoot vitaminen, en zolang ik geen boterhammen met kaas en een fles wijn bij nuttig, ben ik desondanks best goed bezig, toch? :-[
Volgens mij zijn die appels pas vanaf dag 2 hoor... :???: :???: en aardappels heb al helemaal nergens zien staan.. :-\ :-\
Ehhh.. bammetjes met kaas en wijn mag geloof ik vanaf dag 4 weer (das om de Franse slag er weer in te brengen).. tenminste als het je dan nog lukt om op te staan... :D :D

Is dit wat meer behulpzaam zo??

Afbeelding

Qua kleuren gaan we de goede kant op zie ik.... morgen wat oranje?? Zou onze Willem erg blij mee zijn.. :nl:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Anne in Duitsland schreef:Wat ik me nu afvraag: waarom moet je 25 appels kopen als er in totaal maar 13,5 worden gebruikt?
13,5 ?
Ehm, maak jij niet maar de helft van de sapjes? :???: Vandaar je honger zeker :biggrin2: Ken het programma en die 25 klopt hoor ;)
Per dag maak je 4 dosis sap, 2 van elk recept.

Allemaal goed bezig trouwens!

Binnenkort is mijn man weer eens op reis, misschien dat ik dan maar eens een weekje van 4 dagen doe. Vind het toch vreselijk om in mijn eentje te eten, is dat ook opgelost ;D incl. wat spekkies en dat mag ook ;)
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

Zo het eerste sapje zit er weer in. En ik vond hem gewoon lekker.

Gisteren heb ik alleen een SOS banaan erbij gegeten.
Niet omdat ik honger had maar de behoefte had om iets te kauwen.

Manlief doet ook mee dus we moedigen elkaar aan.

Gisteravond de kachel maar wat hoger gezet want tje wat hadden we het koud.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Het eerste sapje van vandaag vond ik ook wel acceptabel. Ik kom inderdaad ook op 25 appels uit. Je neemt dus vier sapjes per dag, twee van elk recept. Gisteren na mijn fietstocht van 30 km had ik het ook koud en ben ik nog lekker even een warm bad gegaan. Vandaag beetje off day, ik ben erg moe.
Dasha
2-sterren
2-sterren

Bericht door Dasha »

Ik wacht nog steeds op de postbode met mijn slowjuicer :( Voorlopig is het vasten ipv een sapjeskuur....hongerrrr. Hij kan elk moment komen, dan kan ik eindelijk aan de slag!

Drinken jullie ook kruidenthee? Dat lijkt mij heel fijn, om het warm te krijgen. Heet water met gember en citroen is lekker, of muntthee. Er mag zelfs een beetje honing bij! :)

Edit: Jaaa, hij is binnen! Dat 1e sapje is helemaal niet verkeerd, ik vind het lekker zelfs! De ginger shot is heftig, volgende keer rustig aan met de gember :D
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Kaio schreef:13,5 ?
Ehm, maak jij niet maar de helft van de sapjes? :???: Vandaar je honger zeker :biggrin2: Ken het programma en die 25 klopt hoor ;)
Per dag maak je 4 dosis sap, 2 van elk recept.

Allemaal goed bezig trouwens!

Binnenkort is mijn man weer eens op reis, misschien dat ik dan maar eens een weekje van 4 dagen doe. Vind het toch vreselijk om in mijn eentje te eten, is dat ook opgelost ;D incl. wat spekkies en dat mag ook ;)

:o :o :o :o :doh: :doh: :doh:

Oooooowwww, dat heb ik helemaal niet meegekregen! Ik dacht dat je de recepten 1 x moest maken en dan over de dag verdelen! Geen wonder dat ik hier het behang van de muur zit te krabben! ;D ;D ;D Vandaar ook dat er geen halve avocado's overblijven! :D En ik zat me al te verwonderen over de hoeveelheid sap op Hanna's foto's, wilde al vragen hoe ze uit sapje 2 vandaag zoveel opbrengst heeft gekregen.

*geluid van luid vallend kwartje*

Gooeeeed, dan ga ik nu lekker de sapjes drinken die ik heb, en vanmiddag de tweede ronde juicen. Ik vind de sapjes van vandaag trouwens erg lekker. Toen ik het eerste sapje (met boerenkool) uit de blender goot, dacht ik: godsallemezielen wat een geur. Maar smaken doet het goed!

Dank voor de Verlichting, Kaio! ;D

Edit: de ginger shot heb ik wel steeds dubbel genomen. Mjam! :biggrin2:
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Even een vraagje van mijn, toen ik het topic zag dacht ik o leuk ik wil wel mee doen maaaaar zwanger dus dat kan niet :-\

Nu zegt Anne iets dat me wel aanstaat namelijk dat ze voor al mee doet voor de vitamine en zo en niet voor het af vallen, als zwanger vrouw zijn vitamine nooit weg natuurlijk.

Dus dacht ik zou het niet een idee zijn dat ik mee doe met de sapjes maar wel er bij blijf eten?
Heb nu toch bijna geen behoeft aan vlees of zetmeel en eet bijna alleen maar groenten en fruit, dus dan zou dit een exstra iets er bij zijn naast mijn gewonen eten.

Dus wat denken jullie, is dat een goed gedachten?
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

hannabelgje schreef:Afbeelding

En de sapjes van vandaag.

Zijn dat de halveliterflesjes van AH? Of die van een liter? Ik heb namelijk veel minder rood sap (maar heb dus maar 1 x het recept gemaakt, ik deus), maar wel (van 1 x recept) evenveel groen sap. Mijn flesjes zijn 1/2 liter.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

jasmijn schreef:Even een vraagje van mijn, toen ik het topic zag dacht ik o leuk ik wil wel mee doen maaaaar zwanger dus dat kan niet :-\

Nu zegt Anne iets dat me wel aanstaat namelijk dat ze voor al mee doet voor de vitamine en zo en niet voor het af vallen, als zwanger vrouw zijn vitamine nooit weg natuurlijk.

Dus dacht ik zou het niet een idee zijn dat ik mee doe met de sapjes maar wel er bij blijf eten?
Heb nu toch bijna geen behoeft aan vlees of zetmeel en eet bijna alleen maar groenten en fruit, dus dan zou dit een exstra iets er bij zijn naast mijn gewonen eten.

Dus wat denken jullie, is dat een goed gedachten?
Volgens mij kan dat prima, hoor. (Natuurlijke) vitaminen kunnen geen kwaad, lijkt me. Is alleen maar gezond.

Plaats reactie