Wil er iemand een onderschrift?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Wil er iemand een onderschrift?

-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Thessa en Shanti schreef:Ik vind het namelijk leuk om te maken en het lijkt me een goede afleiding tussen het leren voor mijn examens door (wanneer ik daar eens mee begin ::) ).
Ohhhhh, graag! Mijn onderschrift is antiek. Heb zelf inmiddels wel een nieuwe camera, maar nog niet zoveel tijd gehad om foto's te maken. Ik ga even zoeken en anders maak ik er nog een paar bij. Maar als het allemaal teveel wordt of te lang duurt dan laat je mij maar zitten hoor!
Zoals al eerder gezegd: eigenlijk is het tegen mijn principes om mee te werken aan soggen. :cool: ;D

(en eigenlijk vind ik het altijd heel verwarrend als mensen een nieuw onderschrift hebben, dan herken ik ze niet meer :-[ ) ;D
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Hoe moet ik nou nog iedereen herkennen als de onderschriften steeds veranderen ::) :P
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Moet ik dit topic dan maar weer verwijderen, al die mensen die tegen soggen en veranderingen zijn. :P
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Jaaaa ik wil :biggrin2:
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

-Annemarie- schreef:Ohhhhh, graag! Mijn onderschrift is antiek. Heb zelf inmiddels wel een nieuwe camera, maar nog niet zoveel tijd gehad om foto's te maken. Ik ga even zoeken en anders maak ik er nog een paar bij. Maar als het allemaal teveel wordt of te lang duurt dan laat je mij maar zitten hoor!
Ik denk dat ik nog wel ergens tijd heb na mijn examens, dan is het niet eens soggen meer. ;)
Martine-Tom schreef:Jaaaa ik wil :biggrin2:
Ook voor jullie, pb/mail een wetransferlink met foto's en noem eventuele voorkeuren. :)
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Thessa en Shanti schreef:Moet ik dit topic dan maar weer verwijderen, al die mensen die tegen soggen en veranderingen zijn. :P
Neen hoor, ik wil namelijk een onderschrift :biggrin2: Ik herken het wel, mensen met een opvallend onderschrift herken ik niet aan hun naam, maar aan hun onderschrift.
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Ik wil ook wel een onderschrift :D

Gaat,wel moeilijk worden om te kiezen welke foto's, alle fotos van haku zijn leuk :cool: :biggrin2:
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

jasmijn schreef:Ik wil ook wel een onderschrift :D

Gaat,wel moeilijk worden om te kiezen welke foto's, alle fotos van haku zijn leuk :cool: :biggrin2:
Haha, succes met de keuzestress. ;D
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Oooh, dat zou ik wel leuk vinden! :-) Ik ben nodig aan een nieuwe, maar vooral mooier, onderschrift toe!
*loes*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *loes* »

Volgens mij lukt het mij niet om jou een prive bericht te zenden voor jouw mailadres :-[

Gr Loes
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

*loes* schreef:Volgens mij lukt het mij niet om jou een prive bericht te zenden voor jouw mailadres :-[

Gr Loes
Ik heb inderdaad niks ontvangen maar heb nu jou een pb gestuurd, is die aangekomen?
*loes*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *loes* »

Nee niets ontvangen heb inmiddels wat oude meuk verwijdert , mss dat het vol was? zou je het nogmaals willen proberen?
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

*loes* schreef:Nee niets ontvangen heb inmiddels wat oude meuk verwijdert , mss dat het vol was? zou je het nogmaals willen proberen?
Ik heb het opnieuw gestuurd, als het nu ook niet binnen komt zet ik mijn email hier wel neer.
*loes*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *loes* »

Nee niets ontvangen, maar het is voor mij dus ik zet het mijne wel hier neer, als jij dan even een berichtje stuurt dan kan ik daar naartoe terug mailen.

loesbogisch55@hotmail.com

Gr Loes
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

*loes* schreef:Nee niets ontvangen, maar het is voor mij dus ik zet het mijne wel hier neer, als jij dan even een berichtje stuurt dan kan ik daar naartoe terug mailen.

Alle andere moeten ook ergens heen kunnen mailen en ik gebruik deze ook voor reclame dingen en als spam mail dus het is geen probleem dat die hier openbaar staat.

Voor iedereen dus, ik heb nog geen pb's ontvangen en als iemand al iets gestuurd had is er iets misgegaan. Naar dit mailadres kunnen de foto's gestuurd worden.
thessavd@hotmail.com

Plaats reactie