Thessa en Shanti schreef:Ik vind het namelijk leuk om te maken en het lijkt me een goede afleiding tussen het leren voor mijn examens door (wanneer ik daar eens mee begin ).
Ohhhhh, graag! Mijn onderschrift is antiek. Heb zelf inmiddels wel een nieuwe camera, maar nog niet zoveel tijd gehad om foto's te maken. Ik ga even zoeken en anders maak ik er nog een paar bij. Maar als het allemaal teveel wordt of te lang duurt dan laat je mij maar zitten hoor!
Zoals al eerder gezegd: eigenlijk is het tegen mijn principes om mee te werken aan soggen.
(en eigenlijk vind ik het altijd heel verwarrend als mensen een nieuw onderschrift hebben, dan herken ik ze niet meer )
-Annemarie- schreef:Ohhhhh, graag! Mijn onderschrift is antiek. Heb zelf inmiddels wel een nieuwe camera, maar nog niet zoveel tijd gehad om foto's te maken. Ik ga even zoeken en anders maak ik er nog een paar bij. Maar als het allemaal teveel wordt of te lang duurt dan laat je mij maar zitten hoor!
Ik denk dat ik nog wel ergens tijd heb na mijn examens, dan is het niet eens soggen meer.
Martine-Tom schreef:Jaaaa ik wil
Ook voor jullie, pb/mail een wetransferlink met foto's en noem eventuele voorkeuren.
Thessa en Shanti schreef:Moet ik dit topic dan maar weer verwijderen, al die mensen die tegen soggen en veranderingen zijn.
Neen hoor, ik wil namelijk een onderschrift Ik herken het wel, mensen met een opvallend onderschrift herken ik niet aan hun naam, maar aan hun onderschrift.
Nee niets ontvangen, maar het is voor mij dus ik zet het mijne wel hier neer, als jij dan even een berichtje stuurt dan kan ik daar naartoe terug mailen.
*loes* schreef:Nee niets ontvangen, maar het is voor mij dus ik zet het mijne wel hier neer, als jij dan even een berichtje stuurt dan kan ik daar naartoe terug mailen.
Alle andere moeten ook ergens heen kunnen mailen en ik gebruik deze ook voor reclame dingen en als spam mail dus het is geen probleem dat die hier openbaar staat.
Voor iedereen dus, ik heb nog geen pb's ontvangen en als iemand al iets gestuurd had is er iets misgegaan. Naar dit mailadres kunnen de foto's gestuurd worden. thessavd@hotmail.com