Wat een wild verhaal weer! Jeetje, jij maakt toch altijd een hoop mee hee! Maar als je hond nou zo vaak aangevallen wordt door Pitbulls he, misschien moet je dan zelf een breakstick aanschaffen. Op Internet staan er genoeg filmpjes die je PRECIES vertellen hoe je zo'n ding moet hanteren. Hoef je daarna niet meer te gaan zitten wachten tot iemand na een minuut of 5 eens een emmer water over de kop van zo'n klapkaak gooit.sella schreef:Er zaten een man of 4 op de pit om hem onder controle te houden, Rob hield Shay op de grond gedrukt en ik zijn kont omdat hij eerst wilde vluchten, echter dan nog ernstigere verwondingen. Hun weigerden een breakstick te gebruiken en zeiden uitzitten tot hij zijn greep verzwakt, dat was 5 minuten later nog niet en Shay lag zo slap als een vaatdoek op de grond. Toen is er een buurman met een emmer water gekomen en toen liet de bull meteen los en kon shay weggetrokken worden.
We hebben onze honden bij buren op het erf mogen parkeren en daar kwam hij weer wat bij zijn positieven.
Ach ja hij heeft een hekel aan herders. Het is een hele rel in de buurt omdat de hond altijd los ligt op het bedrijventerrein en men geschokt is door de rechte streep die hij trok en zo op zijn keel klapte.
Ik hoop dat niemand dit ooit hoeft mee te maken, echt zo recht op de strot ken ik niet. Er zijn wel een schermutselingen geweest elders met bullen en die beten naar de kont en hadden een hap haren en het was klaar de bazen lijnden ze aan, en wij liepen verder en de bull de andere kant op.
Kijk: (ik raad iedereen af om naar het filmpje dat daarna komt en automatisch opgestart wordt te kijken. Want heb je dat gezien, denk je nog maar 1 ding).
En hier: http://www.staffordwear.nl/stafford-kis ... reakstick/
En dan even een quote van de Staffordwear website:
"Het is ten zeerste aan te raden voor mensen die ons ras hebben om een Breakstick bij iedere wandeling mee te nemen".