Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Oke, klusje badkamer wordt megaklus. Oeps!
Net er achter gekomen hoe giga hard mijn ouders mij genaaid hebben vorig jaar
Ik snap niet dat je dat zo kan doen bij je kind, walgelijk echt walgelijk ik ben roodgloeiend en echt misselijk van hun kut gedrag!
Ze hebben me gewoon zitten te bestelen voor €400 a €500 per maand
Ik snap niet dat je dat zo kan doen bij je kind, walgelijk echt walgelijk ik ben roodgloeiend en echt misselijk van hun kut gedrag!
Dat is een nare wetenschap. En omdat het je ouders zijn komt het extra hard aan. Maar waarom denk je te weten dat je bestolen bent?jasmijn schreef:Net er achter gekomen hoe giga hard mijn ouders mij genaaid hebben vorig jaar![]()
De hond, de katten, de paarden... Wij willen zon!Lil schreef:Ik kan echt geen regen meer zien, de honden zijn strontvervelend. Ga je wandelen willen ze niet; het is snertweer en het is zwemmen ipv wandelen bij een temperatuur van 14 graden... Maar ja ze hebben wel energie te veel. Dus ga ik maar eens proberen of het wilt wandelen (zal wel niet...)
Werkelijk overal spierpijn. Geloof dat mijn vingers en tenen enige plaatsen zijn zonder spierpijn. Erg fijn zo'n bootcamp les op het hoge duin bij schoorl 
-
Lil
Yep, morgen ga ik met Kimba mijn lieve dinnetje bij alle pownies en paarden opzoeken. Pownies (de oudjes) hebben ook last van het weer.Hope schreef:De hond, de katten, de paarden... Wij willen zon!
- AntjeNalaSimba
- 4-sterren

Wat een kutstreek en snap dat je boos bent.jasmijn schreef:Net er achter gekomen hoe giga hard mijn ouders mij genaaid hebben vorig jaar![]()
Vandaag open dag van mijn werk, in de buitenlucht.
We begonnen om 9 uur vanmorgen met regen, we eindigde vandaag om 17 uur met regen en tussen door was het vooral...regen
Zo zonde van alle energie die er in gestokken is om er een gezellige en mooie dag van te maken.
We begonnen om 9 uur vanmorgen met regen, we eindigde vandaag om 17 uur met regen en tussen door was het vooral...regen
Zo zonde van alle energie die er in gestokken is om er een gezellige en mooie dag van te maken.
-
Martine-Tom
Gister naar een concert geweest, ontzettend genoten beste concert ever...en nu de morning after...ik ben echt geen 18 meer, voel me nu alsof ik een fles amaretto weggeklokt heb terwijl ik broodnuchter was 
Ik ga ook maar eens klagen. Phoebe is 4 dagen geleden begonnen met Partiele Myoclonische aanvallen. Vannacht om half 1 had ze een Gegeneraliseerde aanval tussendoor. Haar 3 de Gegeneraliseerde Epileptische aanval in haar leven. Denk je ook even rust te kunnen nemen na de dood van Prudence
Dat wordt morgen bellen en de afspraak vervroegen want er is iets mis met haar
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Ik heb een keelontsteking en hoofdpijn en ben slapjes... En ik wilde vandaag van alles doen, en heb een bomvolle week voor de boeg. Bluh 
De hoofdzekering is er waarschijnlijk uitgeklapt. Nu hebben we dus helemaal geen stroom. Wachten op de monteur, die zou er binnen 2 uur zijn. Maar ja, wachten is best saai zonder stroom...
Ik vind vaderdag zonder vader best ruk.
Dat is het ookKaela schreef:Ik vind vaderdag zonder vader best ruk.
- Angelique
- 5-sterren

Kaela schreef:Ik vind vaderdag zonder vader best ruk.
Het went