Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Oke, klusje badkamer wordt megaklus. Oeps!
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Net er achter gekomen hoe giga hard mijn ouders mij genaaid hebben vorig jaar :rant:

Ik snap niet dat je dat zo kan doen bij je kind, walgelijk echt walgelijk ik ben roodgloeiend en echt misselijk van hun kut gedrag!

Ze hebben me gewoon zitten te bestelen voor €400 a €500 per maand >:(
MillyMol
5-sterren
5-sterren

Bericht door MillyMol »

jasmijn schreef:Net er achter gekomen hoe giga hard mijn ouders mij genaaid hebben vorig jaar :rant:

Ik snap niet dat je dat zo kan doen bij je kind, walgelijk echt walgelijk ik ben roodgloeiend en echt misselijk van hun kut gedrag!

Dat is een nare wetenschap. En omdat het je ouders zijn komt het extra hard aan. Maar waarom denk je te weten dat je bestolen bent?
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Lil schreef:Ik kan echt geen regen meer zien, de honden zijn strontvervelend. Ga je wandelen willen ze niet; het is snertweer en het is zwemmen ipv wandelen bij een temperatuur van 14 graden... Maar ja ze hebben wel energie te veel. Dus ga ik maar eens proberen of het wilt wandelen (zal wel niet...)
De hond, de katten, de paarden... Wij willen zon!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Werkelijk overal spierpijn. Geloof dat mijn vingers en tenen enige plaatsen zijn zonder spierpijn. Erg fijn zo'n bootcamp les op het hoge duin bij schoorl :-X
Lil

Bericht door Lil »

Hope schreef:De hond, de katten, de paarden... Wij willen zon!
Yep, morgen ga ik met Kimba mijn lieve dinnetje bij alle pownies en paarden opzoeken. Pownies (de oudjes) hebben ook last van het weer.
AntjeNalaSimba
4-sterren
4-sterren

Bericht door AntjeNalaSimba »

jasmijn schreef:Net er achter gekomen hoe giga hard mijn ouders mij genaaid hebben vorig jaar :rant:

Wat een kutstreek en snap dat je boos bent.
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Vandaag open dag van mijn werk, in de buitenlucht.
We begonnen om 9 uur vanmorgen met regen, we eindigde vandaag om 17 uur met regen en tussen door was het vooral...regen >:(
Zo zonde van alle energie die er in gestokken is om er een gezellige en mooie dag van te maken.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Gister naar een concert geweest, ontzettend genoten beste concert ever...en nu de morning after...ik ben echt geen 18 meer, voel me nu alsof ik een fles amaretto weggeklokt heb terwijl ik broodnuchter was :P
charmed
5-sterren
5-sterren

Bericht door charmed »

Ik ga ook maar eens klagen. Phoebe is 4 dagen geleden begonnen met Partiele Myoclonische aanvallen. Vannacht om half 1 had ze een Gegeneraliseerde aanval tussendoor. Haar 3 de Gegeneraliseerde Epileptische aanval in haar leven. Denk je ook even rust te kunnen nemen na de dood van Prudence :( Dat wordt morgen bellen en de afspraak vervroegen want er is iets mis met haar

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Ik heb een keelontsteking en hoofdpijn en ben slapjes... En ik wilde vandaag van alles doen, en heb een bomvolle week voor de boeg. Bluh >:(
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

De hoofdzekering is er waarschijnlijk uitgeklapt. Nu hebben we dus helemaal geen stroom. Wachten op de monteur, die zou er binnen 2 uur zijn. Maar ja, wachten is best saai zonder stroom...
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ik vind vaderdag zonder vader best ruk.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Kaela schreef:Ik vind vaderdag zonder vader best ruk.
Dat is het ook :-* :-* :-*
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Kaela schreef:Ik vind vaderdag zonder vader best ruk.

Het went ::) Gewoon maar denkend at al deze dagen door de commercie in het leven zijn geroepen en dat je die niet nodig had om je vader te laten weten dat je 'm best lief vond.

Plaats reactie