Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Re: Het weer
Hope, ik ben wel weer klaar met jouw regen! Neem hem maar weer terug!
Ik ook! Hou bij je joh!MarijeEnBoomer schreef:Hope, ik ben wel weer klaar met jouw regen! Neem hem maar weer terug!
(het gaat beter worden, nog even volhouden!)
Mijn regen? Hier is het ook nog steeds gewoon nat dus hij zal van iemand anders zij.MarijeEnBoomer schreef:Hope, ik ben wel weer klaar met jouw regen! Neem hem maar weer terug!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Misschien had je het rare idee gekregen om te willen delen. Dat is nergens voor nodigHope schreef:Mijn regen? Hier is het ook nog steeds gewoon nat dus hij zal van iemand anders zij.
MarijeEnBoomer schreef:Misschien had je het rare idee gekregen om te willen delen. Dat is nergens voor nodig
Ooh, niet? Maar jullie wilden de tuin niet sproeien toch? Dat hoeft nu niet.
Maar ik zal de nieuwe bestelling doorgeven
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Mr Gardena doet dat voor mij normaliter.Hope schreef:Ooh, niet? Maar jullie wilden de tuin niet sproeien toch? Dat hoeft nu niet.
Maar ik zal de nieuwe bestelling doorgeven
Jij hebt meer tuin dus daarom mag jij het houden
-
Lil
Niet klagen he dames, eerlijk alles delen!!! (Morgen auto naar de garage, laat denkelijk geen heel groot onderhoud doen maar ombouwen tot hovercraft).
Wat een schattig riviertjeLil schreef:Dit was vrijdag gewoon een "vlak" pad...
Nou donderdag 31 graden met regen! Het is nu al zo ongelooflijk klef, weet niet wat dat donderdag moet brengen.
Nouja goed muggenspul spayen, want vandaag hier achterom in het moeras zaten er ook wel heel erg veel! En ze hebben dorst!
-
Lil
O getsie echt? Bleh, verheug mij daar niet op in mijn apenpakkie de hele dag met zulk klef weer; misschien badpak eronder aan? Zal vast niet mogen 
Wij hebben hier tussen gistermiddag 16.00 en nu weer 15 mm water gehad. Daarvoor ook al weer 20 mm in een klein etmaal.
Morgen schijnt het dan toch een keer droog te worden. Of nouja, er zou geen water meer bijkomen. Het heeft wel een dag of 14 nodig voor het overal weer droog is.
Morgen schijnt het dan toch een keer droog te worden. Of nouja, er zou geen water meer bijkomen. Het heeft wel een dag of 14 nodig voor het overal weer droog is.
Ik heb net de moestuin water gegeven, die was alweer droog aan het worden.Hope schreef:Wij hebben hier tussen gistermiddag 16.00 en nu weer 15 mm water gehad. Daarvoor ook al weer 20 mm in een klein etmaal.
-
src_esther
- 5-sterren

14 dagen maar? Het vocht van alle regen die hier in de wintermaanden was gevallen, was nog niet eens helemaal weggetrokken... En nu zie ik de sloten weer tot de rand toe gevuld en overal staan weer enorme plassen, na slechts 1,5 dag regen. Ach, daarom heet het hier waarschijnlijk Waterland, al is er van dat land weer ff niet veel te bekennen.Hope schreef:Morgen schijnt het dan toch een keer droog te worden. Of nouja, er zou geen water meer bijkomen. Het heeft wel een dag of 14 nodig voor het overal weer droog is.
In de gezamelijke moestuin van de oudjes hier in de buurt is de sla verzopen. Ze kunnen beter vissen kweken.Kaela schreef:Ik heb net de moestuin water gegeven, die was alweer droog aan het worden.
Zonder gein: ik hoor kikkers kwaken/brullen hier achterom
Viel me bij het wandelen ook al op vandaag