Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Hope, ik ben wel weer klaar met jouw regen! Neem hem maar weer terug!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

MarijeEnBoomer schreef:Hope, ik ben wel weer klaar met jouw regen! Neem hem maar weer terug!
Ik ook! Hou bij je joh!

(het gaat beter worden, nog even volhouden!)
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

MarijeEnBoomer schreef:Hope, ik ben wel weer klaar met jouw regen! Neem hem maar weer terug!
Mijn regen? Hier is het ook nog steeds gewoon nat dus hij zal van iemand anders zij. :P
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Hope schreef:Mijn regen? Hier is het ook nog steeds gewoon nat dus hij zal van iemand anders zij. :P
Misschien had je het rare idee gekregen om te willen delen. Dat is nergens voor nodig :biggrin2:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

MarijeEnBoomer schreef:Misschien had je het rare idee gekregen om te willen delen. Dat is nergens voor nodig :biggrin2:

Ooh, niet? Maar jullie wilden de tuin niet sproeien toch? Dat hoeft nu niet.
Maar ik zal de nieuwe bestelling doorgeven :biggrin2:
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Hope schreef:Ooh, niet? Maar jullie wilden de tuin niet sproeien toch? Dat hoeft nu niet.
Maar ik zal de nieuwe bestelling doorgeven :biggrin2:
Mr Gardena doet dat voor mij normaliter.
Jij hebt meer tuin dus daarom mag jij het houden :biggrin2:
Lil

Bericht door Lil »

Niet klagen he dames, eerlijk alles delen!!! (Morgen auto naar de garage, laat denkelijk geen heel groot onderhoud doen maar ombouwen tot hovercraft).
Lil

Bericht door Lil »

Dit was vrijdag gewoon een "vlak" pad...

Afbeelding
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Lil schreef:Dit was vrijdag gewoon een "vlak" pad...

Afbeelding
Wat een schattig riviertje :P

Nou donderdag 31 graden met regen! Het is nu al zo ongelooflijk klef, weet niet wat dat donderdag moet brengen. :-X

Nouja goed muggenspul spayen, want vandaag hier achterom in het moeras zaten er ook wel heel erg veel! En ze hebben dorst!
Lil

Bericht door Lil »

O getsie echt? Bleh, verheug mij daar niet op in mijn apenpakkie de hele dag met zulk klef weer; misschien badpak eronder aan? Zal vast niet mogen :P
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Wij hebben hier tussen gistermiddag 16.00 en nu weer 15 mm water gehad. Daarvoor ook al weer 20 mm in een klein etmaal.

Morgen schijnt het dan toch een keer droog te worden. Of nouja, er zou geen water meer bijkomen. Het heeft wel een dag of 14 nodig voor het overal weer droog is.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Hope schreef:Wij hebben hier tussen gistermiddag 16.00 en nu weer 15 mm water gehad. Daarvoor ook al weer 20 mm in een klein etmaal.

Morgen schijnt het dan toch een keer droog te worden. Of nouja, er zou geen water meer bijkomen. Het heeft wel een dag of 14 nodig voor het overal weer droog is.
Ik heb net de moestuin water gegeven, die was alweer droog aan het worden.
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Hope schreef:Morgen schijnt het dan toch een keer droog te worden. Of nouja, er zou geen water meer bijkomen. Het heeft wel een dag of 14 nodig voor het overal weer droog is.
14 dagen maar? Het vocht van alle regen die hier in de wintermaanden was gevallen, was nog niet eens helemaal weggetrokken... En nu zie ik de sloten weer tot de rand toe gevuld en overal staan weer enorme plassen, na slechts 1,5 dag regen. Ach, daarom heet het hier waarschijnlijk Waterland, al is er van dat land weer ff niet veel te bekennen.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Kaela schreef:Ik heb net de moestuin water gegeven, die was alweer droog aan het worden.
In de gezamelijke moestuin van de oudjes hier in de buurt is de sla verzopen. Ze kunnen beter vissen kweken.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Zonder gein: ik hoor kikkers kwaken/brullen hier achterom ::) Viel me bij het wandelen ook al op vandaag

Plaats reactie