Klopt, maar die hebben we in deze streek niet. Konijnen tenminste niet (te rotsige bodem), en hazen vrijwel niet (allemaal al geschoten zo'n beetje...)Ik dacht zelf meer aan haas en konijn. Die hebben namelijk wel bruikbare botjes, eigenlijk is alles bruikbaar van die beestjes. Ik dacht eigenlijk dat er in Frankrijk aardig gejaagd werd op le lapin
Ik heb al op internet gezocht naar wildleveranciers voor menselijke consumptie, maar zelfs dat is niet eenvoudig. Alleen een konijn voor € 26 die dan alsnog in een kooitje gefokt blijkt
Ik ga dat maar proberen inderdaad, al zal dat alleen hert en ree opleveren (die ik al bestel).Ik denk dat je beste kans is om contact te leggen met jagers of een jachtvereniging ofzo en uitleggen waar je naar op zoek bent.
Ja, ik heb Duitse bioBARFleveranciers gevonden, maar die verzenden weer niet naar Frankrijk.Via Duitsland bestellen lukt wel voor jou als ik het goed begrijp, misschien daar ook eens op een forum vragen.
Ik krijg er een aardig punthoofd van inmiddels, en zeker elke dag wanneer ik weer vlees en botten - en pens! - geef die ik eigenlijk helemaal niet koosjer vind.
Vandaag hoorde ik ook nog eens van onze eigen biovleesboer dat ze niet meer voor de hond willen leveren...
Ik begrijp eigenlijk niet waarom het zo moeilijk moet zijn om vlees te vinden dat niet helemaal volgepompt is met medicijnen en maïs
Rare voedingsindustrie, waar we van afhankelijk zijn.