Wat een ramp lijkt me dat, dat er gewoon geen eind komt aan die regen. Je hele leven raakt ervan ontregeld, en dat van je dieren ook nog eens. Bah, bah, bah. Sterkte.Hope schreef:Ik. Word. GEK
Wéér veel regen en onweer. We hebben hier nu alle regenbuizen losgekoppeld van het afwatersysteem want dat trekt het gewoon niet meer. Steeds drijvende putdeksels is geen optie.
We maken van de helft van het weiland een soort uiterwaarden. Zetten we dat maar gewoon onder water in de hoop dat we de rest een beetje droog houden. Lees: dat er geen water meer met emmers tegelijk maar binnen loopt.
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Het weer
nouja de 2 weken voorspellingen beloven nog meer regen, dus je kunt GEK blijven hoor. 
-
Mandarijn
- 5-sterren

Nee toen was het helemaal een ramp hier. Bas zijn stress emmer liep toen helemaal over.Kaio schreef:jep hier ook wat onweer, gelukkig niet zo als dat van donderdag avond.
Kaio schreef:nouja de 2 weken voorspellingen beloven nog meer regen, dus je kunt GEK blijven hoor.
Ik kan me dat voorstellen hoor. Hier eentje die toen in onze slaapkamer "geslapen" heeft.Mandarijn schreef:Nee toen was het helemaal een ramp hier. Bas zijn stress emmer liep toen helemaal over.
En hij is de laatste tijd zo sneller moe, steigert bij waterwerk (dat is niet voor hem). Maar "steigeren" heeft vaak met stress te maken dus dat stressnivo van hem zakt nooit genoeg dus. Merk het aan vanalles wil eigenlijk zo snel mogelijk naar huis bij wandelen, is veel vermoeider. Nou goed wordt ie ook ouder, en hij zou ook iets onder de leden kunnen hebben,, maar ja, ik zelf vind het toch echt stressgerelateerde vermoeidheid, weigeringen etc. Maar wel erg lastig dit dus, naast al dat natte.
-
Mandarijn
- 5-sterren

Ik merk ook duidelijk dat Bas onrustig is na al die dagen onweer. Dat zijn stress niveau niet de tijd heeft om te dalen door de volgende onweersbui die over trekt. Ben er nu ook helemaal klaar mee met die buien. PffffKaio schreef:Ik kan me dat voorstellen hoor. Hier eentje die toen in onze slaapkamer "geslapen" heeft.
En hij is de laatste tijd zo sneller moe, steigert bij waterwerk (dat is niet voor hem). Maar "steigeren" heeft vaak met stress te maken dus dat stressnivo van hem zakt nooit genoeg dus. Merk het aan vanalles wil eigenlijk zo snel mogelijk naar huis bij wandelen, is veel vermoeider. Nou goed wordt ie ook ouder, en hij zou ook iets onder de leden kunnen hebben,, maar ja, ik zelf vind het toch echt stressgerelateerde vermoeidheid, weigeringen etc. Maar wel erg lastig dit dus, naast al dat natte.
-
Lil
Hmmm Jones is niet zichtbaar gestresst van onweer, maar ik schreef gisteren nog dat hij naar huis wilde met wandelen en zo. Hij slaapt veel en diep etc. Misschien hier toch ook wel wat stress.

Gelukkig is ze niet bang van water
-
frodo quin
- 5-sterren

Dat is er aan te zien
Wel jammer dat ze niet hun beloop hebben met de grote hoeveelheid regen.
Wel jammer dat ze niet hun beloop hebben met de grote hoeveelheid regen.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Roeien met de riemen die je hebt, zal ze wel denken. Vrij letterlijk, zo te zien.Hope schreef:
Gelukkig is ze niet bang van water![]()
-
Lil
O Hope wat een ellende!
Net in de zon gewandeld! Weliswaar nat, want het regende gewoon door terwijl de zon scheen. Maar he, zon gezien!
Net in de zon gewandeld! Weliswaar nat, want het regende gewoon door terwijl de zon scheen. Maar he, zon gezien!
Ze doet niet onder voor een newfieHope schreef:
Gelukkig is ze niet bang van water![]()
Regen .... veel regen .
Jaaaah joh, doe gewoon nog wat meer water, wat maakt het ook uit?

Inmiddels droog en zo nu en dan wat zon