Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Hope schreef:Ik. Word. GEK

Wéér veel regen en onweer. We hebben hier nu alle regenbuizen losgekoppeld van het afwatersysteem want dat trekt het gewoon niet meer. Steeds drijvende putdeksels is geen optie.
We maken van de helft van het weiland een soort uiterwaarden. Zetten we dat maar gewoon onder water in de hoop dat we de rest een beetje droog houden. Lees: dat er geen water meer met emmers tegelijk maar binnen loopt.
Wat een ramp lijkt me dat, dat er gewoon geen eind komt aan die regen. Je hele leven raakt ervan ontregeld, en dat van je dieren ook nog eens. Bah, bah, bah. Sterkte.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

nouja de 2 weken voorspellingen beloven nog meer regen, dus je kunt GEK blijven hoor. :crazy2:
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

Kaio schreef:jep hier ook wat onweer, gelukkig niet zo als dat van donderdag avond. :o
Nee toen was het helemaal een ramp hier. Bas zijn stress emmer liep toen helemaal over.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Kaio schreef:nouja de 2 weken voorspellingen beloven nog meer regen, dus je kunt GEK blijven hoor. :crazy2:
>:( rotregen
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Mandarijn schreef:Nee toen was het helemaal een ramp hier. Bas zijn stress emmer liep toen helemaal over.
Ik kan me dat voorstellen hoor. Hier eentje die toen in onze slaapkamer "geslapen" heeft.
En hij is de laatste tijd zo sneller moe, steigert bij waterwerk (dat is niet voor hem). Maar "steigeren" heeft vaak met stress te maken dus dat stressnivo van hem zakt nooit genoeg dus. Merk het aan vanalles wil eigenlijk zo snel mogelijk naar huis bij wandelen, is veel vermoeider. Nou goed wordt ie ook ouder, en hij zou ook iets onder de leden kunnen hebben,, maar ja, ik zelf vind het toch echt stressgerelateerde vermoeidheid, weigeringen etc. Maar wel erg lastig dit dus, naast al dat natte. :-\
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

Kaio schreef:Ik kan me dat voorstellen hoor. Hier eentje die toen in onze slaapkamer "geslapen" heeft.
En hij is de laatste tijd zo sneller moe, steigert bij waterwerk (dat is niet voor hem). Maar "steigeren" heeft vaak met stress te maken dus dat stressnivo van hem zakt nooit genoeg dus. Merk het aan vanalles wil eigenlijk zo snel mogelijk naar huis bij wandelen, is veel vermoeider. Nou goed wordt ie ook ouder, en hij zou ook iets onder de leden kunnen hebben,, maar ja, ik zelf vind het toch echt stressgerelateerde vermoeidheid, weigeringen etc. Maar wel erg lastig dit dus, naast al dat natte. :-\
Ik merk ook duidelijk dat Bas onrustig is na al die dagen onweer. Dat zijn stress niveau niet de tijd heeft om te dalen door de volgende onweersbui die over trekt. Ben er nu ook helemaal klaar mee met die buien. Pffff
Lil

Bericht door Lil »

Hmmm Jones is niet zichtbaar gestresst van onweer, maar ik schreef gisteren nog dat hij naar huis wilde met wandelen en zo. Hij slaapt veel en diep etc. Misschien hier toch ook wel wat stress.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Afbeelding

Gelukkig is ze niet bang van water ::) :biggrin2:
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Dat is er aan te zien ;D

Wel jammer dat ze niet hun beloop hebben met de grote hoeveelheid regen.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Hope schreef:Afbeelding

Roeien met de riemen die je hebt, zal ze wel denken. Vrij letterlijk, zo te zien. :biggrin2:
Lil

Bericht door Lil »

O Hope wat een ellende!

Net in de zon gewandeld! Weliswaar nat, want het regende gewoon door terwijl de zon scheen. Maar he, zon gezien!
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Hope schreef:Afbeelding

Ze doet niet onder voor een newfie ::) :biggrin2:
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Regen .... veel regen .
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Jaaaah joh, doe gewoon nog wat meer water, wat maakt het ook uit?

:nono2: :nono2: :nono2: :nono2: :nono2:
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Inmiddels droog en zo nu en dan wat zon

Plaats reactie