Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Border Bandit schreef:Oef, fijn dat Lotje weer terug is!!

Ik denk dat ze niet meer gaat knuffelen met de bokser boxer (leuk gevonden!! :)) van de buren!

Neuhj, dat denk ik ook niet. Dat is een beetje het nadeel van opgroeien met papa Nelson geloof ik.
Ze vindt alle honden leuk. Ach, komt goed. Als ze gewoon in een boom gaat zitten en niet in paniek weet ik veel waar naartoe rent doet ze al heel verstandig (zoals het een vrouw betaamd, natuurlijk)
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

Ik heb last van uitslag op de bovenkant van mijn voet en die jeukt!!!! Ik probeer er vanaf te blijven maar dat is zoooooo vreselijk moeilijk. >:(
cj

Bericht door cj »

Oh oh, ik zit nu aan de zware antibiotica vanwege een tekenbeet in mijn voet.
Saskia
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

cj schreef:Oh oh, ik zit nu aan de zware antibiotica vanwege een tekenbeet in mijn voet.
Saskia
Ooh getver. Had je een kring of zo? Of preventief?
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Hope schreef:Ooh getver. Had je een kring of zo? Of preventief?
Ja , dat vroeg ik me ook af . Niet zo fijn Saskia
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Net uit een vrij nieuwe broek gescheurd :'(
Baal nu echt wel hard want heb bijna geen broeken meer die ik nog pas en dit is nu al de 2de broek in 3 dagen >:(
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Ik moet naar de mondhygiëniste straks, dat doet altijd al heel zeer, nu weet ik dat onder voor ook extra moet, is mijn probleemgebied. Dus ik krijg ook verdoving...
Betekend ook dat ik tot in het weekend een zere mond heb...
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

constance.blokzijl schreef:Ik moet naar de mondhygiëniste straks, dat doet altijd al heel zeer, nu weet ik dat onder voor ook extra moet, is mijn probleemgebied. Dus ik krijg ook verdoving...
Betekend ook dat ik tot in het weekend een zere mond heb...
Ik heb een nieuwe mondhygiëniste en ik vind haar fantastisch. Ze hebben er spray om te verdoven.
Het is echt ranzig. Echt heel erg goor. Ik moet er steeds bijna van spugen. Maar... het is wel onwijs goed spul! Verdoving spuiten is zo niet nodig en ze kan alles schoonmaken.
Met mijn trigeminus neuralgie wil dat wat zeggen!

Maar sterkte, een zere mond is zó niet leuk :(
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Nou, ik mag dus 22-8 voor het trekken van 2 verstandskiezen, vullen van 1 gaatje, het maken van een uitgebreide foto en een reiniging. 80 minuten staat er voor! Jottem!
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Hope schreef:
Ik heb een nieuwe mondhygiëniste en ik vind haar fantastisch. Ze hebben er spray om te verdoven.
Het is echt ranzig. Echt heel erg goor. Ik moet er steeds bijna van spugen. Maar... het is wel onwijs goed spul! Verdoving spuiten is zo niet nodig en ze kan alles schoonmaken.
Met mijn trigeminus neuralgie wil dat wat zeggen!

Maar sterkte, een zere mond is zó niet leuk :(
Ik zit bij een paradontologiepraktijk, en echt ze doen het heel erg goed.
Er is nu met mijn paradontoloog afgesproken om een flapoperatie te doen bij mijn voortanden onder. Aangezien ik ook een beetje bang ben voor de tandartsen heb ik dus alweer de bibbers, komt nog bij, de afspraak is 28 juli al!
Ach aan de andere kant heb ik nu minder tijd om me zenuwachtig te maken, maar toen hij wilde uitleggen wat het nu precies inhield heb ik gezegd, nou doe maar niet, ik haak af bij hechtingen, anders durf ik niet eens [emoji16]
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

eelke schreef:Nou, ik mag dus 22-8 voor het trekken van 2 verstandskiezen, vullen van 1 gaatje, het maken van een uitgebreide foto en een reiniging. 80 minuten staat er voor! Jottem!
Heb ik dus mazzel met mijn afspraak, dat duurt 'maar' 3 kwartier!
Succes!
cj

Bericht door cj »

Hope schreef:Ooh getver. Had je een kring of zo? Of preventief?
Teek eruit, na een paar dagen soort van kringen (2). Pijnlijke voet, vocht vasthouden, zenuwpijn, dus antibiotica. Ik loop zowat ingepakt als een soldaat met het uitlaten en toch was het kreng in mijn voet vastgezogen.
Saskia
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

cj schreef:Teek eruit, na een paar dagen soort van kringen (2). Pijnlijke voet, vocht vasthouden, zenuwpijn, dus antibiotica. Ik loop zowat ingepakt als een soldaat met het uitlaten en toch was het kreng in mijn voet vastgezogen.
Saskia
Oooh, getverdegetverdegetver. Ik hoop dat je er niets aan overhoudt.

constance.blokzijl schreef:
Ik zit bij een paradontologiepraktijk, en echt ze doen het heel erg goed.
Er is nu met mijn paradontoloog afgesproken om een flapoperatie te doen bij mijn voortanden onder. Aangezien ik ook een beetje bang ben voor de tandartsen heb ik dus alweer de bibbers, komt nog bij, de afspraak is 28 juli al!
Ach aan de andere kant heb ik nu minder tijd om me zenuwachtig te maken, maar toen hij wilde uitleggen wat het nu precies inhield heb ik gezegd, nou doe maar niet, ik haak af bij hechtingen, anders durf ik niet eens [emoji16]
Ik begrijp je angst echt volkomen. En dat je niet vraagt om uitleg lijkt me heel erg goed.
Vraag om goede verdoving en desnoods voor-verdoven van de plek waar ze gaan spuiten. Echt, geloof me, in 2016 is pijn bij de tandarts echt niet meer nodig.
En vergeet ook niet dat de mond heel veel kan hebben en snel geneest. Het komt goed, echt waar. Gelukkig ben je snel aan de beurt, hoef je er niet zo lang tegenaan te hikken. :-*
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Categorie klein leed, manlief alweer 13 uur van huis vandaag en hij moet vanavond ook nog wat dingen afwerken. En dat gaat dus vijf dagen in de week zo.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

constance.blokzijl schreef:Heb ik dus mazzel met mijn afspraak, dat duurt 'maar' 3 kwartier!
Succes!
Poeh, ja zo kun je het ook bekijken, maar het klinkt niet als niks bij jou zeg! Succes!

Je angst begrijp ik ook best goed. Ik was nu 2 jaar niet geweest omdat ie de vorige keer dus zei dat m'n kiezen eruit moesten...heb ff moed verzameld. (krijg ik eerst nog op mn flikker van de assistente ook, gelukkig was er na m'n uitleg wel begrip). Ik was toen zo klaar met geprul aan mijn lijf na 2 operaties en een injectie in mijn stuit in het jaar ervoor. Maar goed, het moet maar eens, in 1 zit een gaatje, dus dan is het wel nodig he...

Plaats reactie