cj schreef:Teek eruit, na een paar dagen soort van kringen (2). Pijnlijke voet, vocht vasthouden, zenuwpijn, dus antibiotica. Ik loop zowat ingepakt als een soldaat met het uitlaten en toch was het kreng in mijn voet vastgezogen.
Saskia
Oooh, getverdegetverdegetver. Ik hoop dat je er niets aan overhoudt.
constance.blokzijl schreef:
Ik zit bij een paradontologiepraktijk, en echt ze doen het heel erg goed.
Er is nu met mijn paradontoloog afgesproken om een flapoperatie te doen bij mijn voortanden onder. Aangezien ik ook een beetje bang ben voor de tandartsen heb ik dus alweer de bibbers, komt nog bij, de afspraak is 28 juli al!
Ach aan de andere kant heb ik nu minder tijd om me zenuwachtig te maken, maar toen hij wilde uitleggen wat het nu precies inhield heb ik gezegd, nou doe maar niet, ik haak af bij hechtingen, anders durf ik niet eens [emoji16]
Ik begrijp je angst echt volkomen. En dat je niet vraagt om uitleg lijkt me heel erg goed.
Vraag om goede verdoving en desnoods voor-verdoven van de plek waar ze gaan spuiten. Echt, geloof me, in 2016 is pijn bij de tandarts echt niet meer nodig.
En vergeet ook niet dat de mond heel veel kan hebben en snel geneest. Het komt goed, echt waar. Gelukkig ben je snel aan de beurt, hoef je er niet zo lang tegenaan te hikken.