Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Kaio schreef: Ik vind hem erg mooi, precies zoiets wil ik hier ook ooit!!!!
Hoop ik voor je dat hij sneller gaat als bij ons [emoji41] wij willen hem al 4 jaar. Ik ken iemand die heeft zoiets als 15 jaar, is nog steeds mooi, maar moet nu een nieuwe coatinglaag op.
Tegen de tijd dat het er in ligt, volgt er ook vast wel een foto [emoji16]
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Ijsje gegeten bij een biologische boerderij die zelf ambachtelijk ijs maakt.
Prachtig bedrijf, leuke mensen, mooie omgeving waar we zeker eens een wandelroute gaan lopen, overheerlijk ijs en ook nog eens tegenover de liefste en leukste man van de wereld zitten.
:smitten:
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Na 3 veel te korte nachten op een matje weer in mijn eigen bed liggen, en dat nog wel voor 24 uur. :D
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Hope schreef:Ijsje gegeten bij een biologische boerderij die zelf ambachtelijk ijs maakt.
Prachtig bedrijf, leuke mensen, mooie omgeving waar we zeker eens een wandelroute gaan lopen, overheerlijk ijs en ook nog eens tegenover de liefste en leukste man van de wereld zitten.
:smitten:
Leuk!
Klinkt helemaal als het boerderijtje waar ik 10 jaar geleden wel eens in het weekend werkte. Voor vrijwel geen geld maar als tiener vind je alles prima en ik deed het graag.
Hij had ook een winkeltje met melk, ijs, kaas enz... En dan het terras om wat te drinken of te genieten van 1 van de 10- tal ijscoupes of een pannekoek ( ook boekweit).
Zalig ijs hadden ze, en de slagroom erop... :D

Ze hadden een kruising van Jersey-melkkoeien en Limousin om een stevigere koe te krijgen. Iets minder melk dus, maar romig en vol van smaak!
Daarnaast hadden ze ook nog geiten en dat hadden mijn broertje en zusje toen nodig ( koemelkallergie). Bij de eerste communie heeft die boer zich zelfs gewaagd aan een ijslam in geitenijs zodat mijn broer en zus ook een stukje konden eten van hun lam. :)

Bleek echter niet rendabel... Hij is er een tijdje later mee gestopt... Doodzonde vind ik dat nog steeds... :'(
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Lezen dat een Schriftelijke cursus die ik vorig jaar heb geschreven wordt gewaardeerd door cursisten met gemiddeld een 8 :D
Lil

Bericht door Lil »

dinky89 schreef:Lezen dat een Schriftelijke cursus die ik vorig jaar heb geschreven wordt gewaardeerd door cursisten met gemiddeld een 8 :D
Knap!

Heerlijk wandelweer. Kwam een paar "lastpakken" tegen in de zin dat die mensen bij die honden vinden dat ze naast een 80 km weg gewoon los moeten en aanlijnen geen optie is. Die man ziet mij en bedenkt zich dat even een klein stukje omlopen wel handig is. Super, had ik geen last van opdringerige honden :D
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

dinky89 schreef:Lezen dat een Schriftelijke cursus die ik vorig jaar heb geschreven wordt gewaardeerd door cursisten met gemiddeld een 8 :D
Dat is leuk zeg :)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Net tijdens muggenjacht met elektrische vliegenmepper een muziekje op en GEEN gitaar gespeeld met vliegenmepper :cool:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Net bij het uitlaten van de Zoë een kleuter egeltje gezien. Zo schattig!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag

Bericht door Fenixjuh »

Lil schreef:
Knap!

Heerlijk wandelweer. Kwam een paar "lastpakken" tegen in de zin dat die mensen bij die honden vinden dat ze naast een 80 km weg gewoon los moeten en aanlijnen geen optie is. Die man ziet mij en bedenkt zich dat even een klein stukje omlopen wel handig is. Super, had ik geen last van opdringerige honden :D
Dat lijkt me nou zó lekker! ! Dat is de enige reden dat ik een grote enge hond zou willen. . Ik vind alleen borders te leuk. . ;)
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Fijn! Zoiets is altijd goed voor je ego ;)

Na een verschrikkelijke nacht met maar 4 uur slaap heb ik gister op mijn werk verteld dat ik afzie van het ondertekenen van mijn contractverlenging en dus deze week voor het laatst werk. Gelukkig werd dit bericht heel goed opgenomen door onze teammanager en zij verzekerde mij dat ik altijd terug kan komen als ik wil, omdat mijn huidige werkgever altijd op zoek is naar nederlandstalige agenten, ik bovendien ook nog de duitstalige klanten kan bedienen en ik mijn werk erg goed doe :) Twintig minuten voor het einde van mijn werkdag kreeg ik de vraag of ik a.s. vrijdag, dat zou mijn laatste werkdag zijn, vrij wil hebben en of ik donderdag tot 12:30 wil werken i.p.v. tot 17:00u. Ik hoef dus nog maar een halve dag te werken en dan heb ik een maand "vakantie" :D
Lil

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag

Bericht door Lil »

Fenixjuh schreef:Dat lijkt me nou zó lekker! ! Dat is de enige reden dat ik een grote enge hond zou willen. . Ik vind alleen borders te leuk. . ;)
ja, het brengt buiten ongemakken ook wel dingen met zich mee die gewoon extreem handig zijn.
het is daar echt een handje om honden los te laten terwijl het echt niet kan midden op een industrieterrein. Enige voordeel tov dichter bij huis is dat men hier meestal wel zorgt dat je gewoon kunt passeren op die ene hond die zonder baas loopt dan na. (maar daar zitten er in het dorp 3 stuks van die zelfstandig de hele straat bewaken). Misschien komt het wel doordat iemand zei nou als ze niet kunnen spelen zou ik zo'n huishond niet willen en ik kon het niet laten en floepte eruit: wie zegt dat het huishonden zijn?! Denk je nu echt dat ik een huishond op het industrieterrein zou uitlaten en niet gezellig in het losloopbos?! Was eigenlijk meer voor die vrouw bedoeld van als je wilt dat je golden overal op af mag denderen ga je toch gezellig 800 meter verderop waar ze veilig los kunnen en alles ongevraagd met elkaar mag spelen. Wie weet vertelt er nu dus wel iemand rond dat ik met een grote enge waakhond loop. Ideaal. :biggrin2:

Van die ongure types en dan je hond heel kort pakken en zeggen opletten. eh nee opletten (meneer kijkt meestal weer heel snel van mij weg, dus nog eens commando herhalen is trainigstechnisch niet verkeerd) en hoppa ongure types houden vanzelf afstand en hondlief heeft niets in de gaten. :D :biggrin2:
joel
5-sterren
5-sterren

Bericht door joel »

Oranje alarm (wat sinds zaterdag staat te btanden op de vriezer na 70 kg vlees levering) betekent niets.... Thermometer van schoonmoeder zegt dat ie gewoon -34 graden vriest :biggrin2: ikke = heel blij!!!
Dreetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dreetje »

vanmiddag om 17.00 uur......
Heel de dag keihard met z'n 2en gewerkt....waar we normaal met 7 personen zitten hebben
we dat vandaag met z'n 2en gedaan.
Morgen in ieder geval weer 1 collega terug van vakantie en hopelijk 1 die weer komt werken na 2 dagen ziek (???) zijn.
Dreetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dreetje »

Dreetje schreef:vanmiddag om 17.00 uur......
Heel de dag keihard met z'n 2en gewerkt....waar we normaal met 7 personen zitten hebben
we dat vandaag met z'n 2en gedaan.
Morgen in ieder geval weer 1 collega terug van vakantie en hopelijk 1 die weer komt werken na 2 dagen ziek (???) zijn.
#klaagmodus weer uit#

Plaats reactie