Dian schreef:Ik ben blij dat ik de mensen die zich nog steeds schuldig maken aan hondengevechten de kost moet geven

Laten we niet de kop in het zand steken, in Amerika vinden ze nog steeds wel voor, wel in het geheim, maar het gebeurd nog steeds, kijk maar naar de series van Animal Cops......... Ik geloof er niets van dat dat in scene gezet wordt

Sorry, je mag ze terriër noemen, maar mijn terriërs krijgen ook niet met hun 2-en een hond dood....
ér
+1
Tijd geleden nog een documenteren gezien van honden gevechten in Engeland, en in Finland werden ze massaal gefokt.
Ook Nederland werd genoemd door de mensen die met die honden vechten, hier blijken ook een aantal goede fokkers te zitten.
Honden werden gewoon Engeland in gekregen door te zeggen kruising labrador en hup daar liepen de makers van het programma zo maar opstraat in hartje Londen met een getrainde vecht hond
Er zijn nog steeds genoeg mensen die het leuk vinden om te kijken hoe dieren elkaar verscheuren en daar nog bewust op fokken, maar dat is net zo als wapens en druks iets wat altijd zal blijven.
Daarbij was ik ook een van de genen die roept dat ze van mij niet hoeven te verdwijnen, enkel zeer streng belijd en zorgen dat alleen de goede mensen ze enkel in handen krijgen.
Ook zou het echt super zijn als de overheid zich met de fok zou bemoeien en een gedrags test verplicht steld voor het fokken met vechthonden om zo te dwingen dat het vecht er uit gaat en het gewoon echt de leuk honden worden die het kunnen zijn.
Want ik vind ze schitterend en ik weet dat hun karakter naar mensen geweldig is!
En als lasten roep ik ook al jaren om een hondenbewijs voor allen honden, je loop immers met een dodelijk roofdier laten we daar met wat meer bewustheid mee om gaan.