Sterkte er mee!
Nou ik heb echt bagger geslapen vanacht, kwam gewoon niet in slaap
Er was elke keer wel iets wat me weer klaar wakker makten, haku en vriendlief waren de ergste boosdoeners
Stomme hond ging opeens blaffen toen ik om 4 uur bijna sliep en vriendlief moest om 5 uur op dus toen werd ik bijna uur lang wakker van zijn wekker elke 10 minuten want hij kwam zijn bed niet uit en heeft liggen snoezen tot 5:40
Want toen heb ik hem het bed uit getrapt was zo pissig
toen om 9 weer wakker gebeld door hem want hij had niet door dat het nog niet zo heel laat was voor iemand die pas om 6:30 in slaap was gevallen
Was wel humor waar voor hij belden, hij heeft inplaats van zijn eigen eten het eten van haku mee genomen
gelukkig voor hem was het maar 1 van de 3 bakjes die voor hem klaar stond dus hij heeft wel wat te eten, helaas voor haku moest ik nu opeens snel vlees ontdooien dus die was niet blij en erg ongeduldig dat hij moest wachten na het wandelen.
En hij moest al zo lang wachten omdat ik pas laat opgestaan ben, arme ziel het leven is zwaar voor een kleinen hond
Oja nog 1 klein klaagje van mijn en haku, er is hier 1 vlieg nu al 3 dagen in huis die het nodig vind om de helen tijd op ons te gaan zitten
Gek worden we er van, de rest van de vliegen doet gewoon alleen irritant rond vliegen en zo maar dezen moet en zal elke keer op mij of haku gaan zitten, pokken beest