Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

O Kim wat verschrikkelijk vervelend zeg :(
Sterkte er mee!

Nou ik heb echt bagger geslapen vanacht, kwam gewoon niet in slaap :-\
Er was elke keer wel iets wat me weer klaar wakker makten, haku en vriendlief waren de ergste boosdoeners >:(
Stomme hond ging opeens blaffen toen ik om 4 uur bijna sliep en vriendlief moest om 5 uur op dus toen werd ik bijna uur lang wakker van zijn wekker elke 10 minuten want hij kwam zijn bed niet uit en heeft liggen snoezen tot 5:40 >:( >:( >:(
Want toen heb ik hem het bed uit getrapt was zo pissig >:( hij wou eigenlijk nog tot 6 uur slapen maar ik was die wekker echt zo zat :rant:

toen om 9 weer wakker gebeld door hem want hij had niet door dat het nog niet zo heel laat was voor iemand die pas om 6:30 in slaap was gevallen ::)
Was wel humor waar voor hij belden, hij heeft inplaats van zijn eigen eten het eten van haku mee genomen ::) ;D
gelukkig voor hem was het maar 1 van de 3 bakjes die voor hem klaar stond dus hij heeft wel wat te eten, helaas voor haku moest ik nu opeens snel vlees ontdooien dus die was niet blij en erg ongeduldig dat hij moest wachten na het wandelen.
En hij moest al zo lang wachten omdat ik pas laat opgestaan ben, arme ziel het leven is zwaar voor een kleinen hond :-\

Oja nog 1 klein klaagje van mijn en haku, er is hier 1 vlieg nu al 3 dagen in huis die het nodig vind om de helen tijd op ons te gaan zitten >:(
Gek worden we er van, de rest van de vliegen doet gewoon alleen irritant rond vliegen en zo maar dezen moet en zal elke keer op mij of haku gaan zitten, pokken beest >:(
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Beterschap Kim!

Jasmijn, geponeerd iedereen vanmiddag verplicht een middagdutje. Telefoon en deurbel uit en oogjes en snaveltjes toe.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Na dag twee van de fietsvierdaagse heb ik auw aan de billen en de knietjes. [emoji53]

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Omgekeerde wereld: ik ben thuis en eet alleen omdat mijn Schatzi een late dienst heeft. Nu weet ik hoe hij zich voelde toen ik nog late diensten had bij mijn binnenkort ex-werkgever....

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Lil

Bericht door Lil »

Kim_S schreef:Ik ga maar liften naar Zweden denk ik. Autorijden zit er ook niet in zo...

Verbandje heb ik al verwijderd. Zat ook niet strak of zo, dus had er niks aan qua steun. Was alleen voor de vorm denk ik, als dank voor 3 uur in de wachtkamer zitten ::)

O ziekmelden, goed idee. Moet ik dan niet alsnog computerwerk doen? Want dat kan ik nu wel natuurlijk... Dan heb ik liever nog even vakantie (nog 1,5 week).
Ja aangelegd door iemand die het nog moet leren vrees ik. Als je dichterbij had gewoond had ik het wel voor je opnieuw gedaan; heb een zwachteldiploma. nou niet echt maar heb het jarenlang bij mijzelf gedaan. Ja, je kunt gewoon computerwerk doen. Maar er is ook iets als niet van je vakantie kunnen genieten etc. Geen idee, ik zou mij ff beraden. Ik werd met gipspoot opgehaald door ziekenvervoer en naar mijn werk gebracht en weer thuis bezorgd. Dus ik heb gewoon doorgewerkt net als meerdere mensen. Je moet ook een hand laten gipsen als je niet wilt typen :P

Ik ben maar wat aan het dollen. Heeeeeel veel sterkte, want dit is super ruk in je vakantie. Hopelijk kun je nog iets met uren terug of zo (geen idee).
Lil

Bericht door Lil »

hannabelgje schreef:Na dag twee van de fietsvierdaagse heb ik auw aan de billen en de knietjes. [emoji53]

Maar je hebt het desondanks dus wel gedaan; kanjer!!!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Klaagtopic

Bericht door hannabelgje »

Lil schreef:
Maar je hebt het desondanks dus wel gedaan; kanjer!!!
Ja maar ik moet nog twee dagen. [emoji12]

Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Wat balen zeg Kim, beterschap.[emoji8]
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Pffff.... >:(
Vorige week 3x op en neer geweest naar een grote dierenwinkel voor een achterbak-deken, uiteindelijk deze besteld:

http://www.witjesverzendhuis.com/honden ... -178x127cm

Dankzij de geweldige bezorgservice kreeg ik hem vandaag al binnen, of eeeeh, niet dus, foutje, verkeerde artikel.... Nu nog gaan bedenken hoe we hond op een voor vriendje acceptabele manier in zijn nieuwe auto mee op vakantie krijgen... ::) :-\ >:(
Lil

Bericht door Lil »

Fenixjuh schreef:Pffff.... >:(
Vorige week 3x op en neer geweest naar een grote dierenwinkel voor een achterbak-deken, uiteindelijk deze besteld:

http://www.witjesverzendhuis.com/honden ... -178x127cm

Dankzij de geweldige bezorgservice kreeg ik hem vandaag al binnen, of eeeeh, niet dus, foutje, verkeerde artikel.... Nu nog gaan bedenken hoe we hond op een voor vriendje acceptabele manier in zijn nieuwe auto mee op vakantie krijgen... ::) :-\ >:(
Even meedenken: bench?
Rest stuk zeil (wat je op vloer legt in huis) halen, stuk rubbermat van de rubberwinkel?
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Nou ik klaag even voor vriendlief en ook een beetje voor me zelf, hij is nog niet thuis en dat gaat hij voorlopig ook niet zijn :(

Hij zou al later thuis komen want hij ging samen met een vriend een bank voor die vriend halen, allees goed en wel dus is hij net weer bij zijn magazijn gekomen om zijn mega bus voor zijn gewonen bus om te wisselen en nog even spullen voor ons zelf te pakken.

Kom hij er achter dat een van zijn vriezers het niet doet :-X dus hij naar de bus om zijn geredschap te pakken om te kijken of hij het kan maken sluit hij zichzelf buiten :Flush:

Zijn telefoon was ook leeg maar godzijdank was hij net optijd bij de sportschool vlakbij om hem nog net even binnen op te laden en zo iemand met de sleutel te bellen, iets later en de sportschool was dicht geweest :-X

Nu is hij dus aan het wachten, moet hij dadelijk nog die vriezer maken en dan nog naar huis rijden :sofa:
En hij is al vanaf 5:40 op :(
Arme vent :'(

Eeeeeeen toen kwam hij thuis met helen diepen snee in zijn vinger :-X dus toen konden we ook nog even langs de huisartsen post ::)
Had hij opgelopen tijdens het maken van de vriezer maar door de kouw geen bal van gevoeld, hij had het pas door toen alles opeens onder het bloed zat :o
Maar goed het is nu gelijmt door de huisarts en hij ligt nu net eindelijk te slapen, laten we deze dag maar weer snel vergeten.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Vorige week andere auto gekocht, vandaag de airco stuk ::)
Gelukkig zit er garantie op.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Hope schreef:Vorige week andere auto gekocht, vandaag de airco stuk ::)
Gelukkig zit er garantie op.
Hoera. :-X Is er eentje uit de categorie "Vorige week auto gekocht, vandaag 10.000 euro hagelschade omdat ik zo nodig naar Brabant moest tijdens de zondvloed". ::) :biggrin2:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Anne in Duitsland schreef:Hoera. :-X Is er eentje uit de categorie "Vorige week auto gekocht, vandaag 10.000 euro hagelschade omdat ik zo nodig naar Brabant moest tijdens de zondvloed". ::) :biggrin2:
Jij wint
:biggrin2:
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

n augustus 2013 hebben we een grote hondenmand besteld bij iemand die hondenmanden op maat maakt. In deze mand zaten na ongeveer 1,5 jaar al wat kleine scheurtjes waarvan wij dachten dat het kwam doordat de honden er wel eens mijn zijn 3en in liggen en waar wij verder niet zoveel aandacht aan hebben besteed. Omdat de mand mega populair is en wij graag nog een mand in dezelfde kleurstelling wilden hebben we er nog een kleinere bijbesteld in januari 2015. Nu ruim een jaar later zitten daar ook scheuren in en de grote mand ziet er al helemaal niet meer uit. Contact opgenomen met degene die ze gemaakt heeft en die geeft aan dat we ze niet goed schoongemaakt hebben...... Ik heb de manden juist gekocht omdat ze op de site aangaf dat de manden makkelijk te reinigen waren met een natte doek.... :-X We kunnen wel tegen een speciaal tarief hoezen laten maken maar dan kan ik dus weer geld uitgeven aan 2 hondenmanden met vrij grote kans dat ze er straks weer niet uitzien... :-\

Net maar weer een e-mail gestuurd dat ik hier wel graag een offerte voor ontvang dan kan ik altijd nog beslissen wat ik doe. Ik wilde nog even op haar site kijken maar zag dat ze ermee gestopt is en de site is leeg ben bang dat er dus helemaal niets meer komt.... :-\

Baal er echt enorm van... kan weer opnieuw gaan sparen en op zoek naar nieuwe manden....

Plaats reactie