Ja het is heel moeilijk. En het is ook niet eventjes (ik snap wel hoe je het bedoeld hoorHope schreef:Moeilijk is het hé. Er komt ook eventjes erg veel bij elkaar voor Oscar denk ik. En voor jullie natuurlijk.
Maar ik denk dat ik hetzelfde zou doen als jij. Niet alles tegelijk veranderen, en gewoon maar stap voor stap blijven bekijken hoe het gaat. Ik ben benieuwd of de eischaalpoeder nog wat gaat verbeteren voor hem. Ik hoop het voor jullie!
We hebben eigenlijk een poos geleden al de keuze gemaakt geen grote dingen meer te willen doen met hem. Want, zoals in het topic in de bar ook wel blijkt, het is zó moeilijk om te weten hoe ver je moet gaan. En we wisten dat de kans groot was dat er dan zo'n lullig iets zou komen wat voor enorme dillema's zorgt. Want tja, een blaasontsteking, wat stelt dat nou voor? Op zich niets, maar alles wat er achter weg komt wel weer. Bovenop álles wat er al speelt en wat hem al maanden in geleende tijd heeft gezet. Geleende tijd die oké is, hij is gelukkig en tevreden. Maar het sprankelt niet, het houdt niets over. We doen bijzonder weinig met hem en bij alles wat we doen maken we ons zorgen, maken we afwegingen wat wel en wat niet kan met hem. Ik vind het vreselijk om af te moeten wachten nu, maar dat is nu wel wat we moeten doen.
Wat ontzettend lief van jeJura&Mahru schreef:Ik kon zo niet terugvinden of je al eierschaalpoeder hebt. Ik maak het zelf ook (voor de dagen dat Jura haar bot niet eet) en kan je best een zakje opsturen waar je een tijdje mee vooruit kunt.