De patiënt vindt dat hij kan rennen, spelen en op de bank kan met dat gips, dus het gaat geloof ik wel, euh, goed.
Bovenste pluk watten heeft hij er wel af gepeuterd. Nou ja, dat is geen ramp. Is nu toch weer lastig hem rustig te houden, maar al met al doet hij het goed. Die pees zit daar toch wel veilig denk ik. Hij schikt zich er wel naar, steekt een middelvinger op naar het gips, en dendert lekker door. Als het aan hem ligt, wij denken daar anders over natuurlijk. Het doet nu geen pijn meer denk ik, door de pijnstillers, de rust, en de steun die het gips geeft.
Hij kan gelukkig nu alleen zijn, met zijn kap op. Die hoes ging ook wel, maar toen heeft hij de huid boven het gips stuk geknaagd. Daar jeukt het, door het scheren? Of omdat hij overal langs raspt...
Gisteren alleen met Joep naar het bos geweest, want die had ook echt ff beweging nodig. Maar ik vond het toch een beetje spannend, zo tegen de schermer zonder mijn grote sterkte beer...
Vrijdag weer terug naar de kliniek. Heb de overbuurman al gecharterd om ff te helpen als Gijs de auto weer uit moet als we thuis zijn. Bij de kliniek hoop ik dan maar op een assistente die even kan helpen. Al zal ie er op de heenweg ook wel uit willen springen hoor als het aan hem ligt

terugweg zal dat lastiger zijn na narcose.
Daar maar even vragen hoe ze tegenover een brace staan. Lijkt mij de eerste tijd wel verstandig, bv alleen met uitlaten. En ik heb stiekem de hoop dat ie het gips korter mag als we een brace hebben
Joep mag dan lekker naar mijn moeder. Hoeft ie ook niet alleen thuis te blijven.
Al met al best een geregel. Maar ik heb vannacht weer in mijn eigen bed geslapen, dus dat scheelt heeeeeeeeeeeeeel veel.