Ja ik praat wel veel over mijn hond he-Saskia- schreef:Oh damn Eelke, ik moest heeeeeel ver bijlezen... Jeemineeee - arme beer, arme jij!
Alstie dan die dag al gepoept en gepiest heeft kan t netHope schreef:
Die van mij mag tot 80 kilo.
Moderator: Lizzy
Ja ik praat wel veel over mijn hond he-Saskia- schreef:Oh damn Eelke, ik moest heeeeeel ver bijlezen... Jeemineeee - arme beer, arme jij!
Alstie dan die dag al gepoept en gepiest heeft kan t netHope schreef:
Die van mij mag tot 80 kilo.
Snap ik volledig - het praten én het feit dat het ellende is.eelke schreef:Ja ik praat wel veel over mijn hond he![]()
maar ja, t was ook best ellendig, en ik ben honden ellende toch niet zo gewend
-Saskia- schreef:Snap ik volledig - het praten én het feit dat het ellende is.![]()
ik was afgelopen periode een beetje "afwezig".

Denk dat kant en klaar hem niet wordt, als je van te voren uitlegt bij Chaam. Misschien kan het dan ook in een dag? Ik ben inderdaad twee keer geweest, een hele lange middag (drie braces) en dan een kortere morgen afpassen. Wel supers pasvorm etc.eelke schreef:Ja en dan daarna nog...want hij moet dus nog een brace en ik heb er nog geen gevonden die dat doen wat nodig is (zorgen dat zijn pees niet gestrekt wordt) zo kant en klaar. Wel op maat, maar de ene is nu nog op vakantie, de andere moet ik nog benaderen, maar daarvoor moet je ook weer twee keer langs komen. Mal in gips enzo maar ja dat kan niet als hij in het gips zit. En links is nu niet hetzelfde als rechts, want zijn hak is (en blijft waarschijnlijk) dikker.
Al met al zijn dat ook wel veel middagen weg (en in en uit de auto getild moeten worden...).
Als we bij hem zijn heeft hij zijn kap niet op. Ook niet als ik bij hem slaap. Maar ik vraag me nu dus af of het verder dan wel nut heeft.
Als Gijs denkt, verdomme NU moet het er af, heeft hij het er zo afgesloopt natuurlijk. Heeft ie dat nog niet bedacht, of kan hij er door de kap toch net niet goed genoeg bij om het er helemaal af te slopen?
Tis wat, tis wat.
Ik heb ze net een mail gestuurd. Even kijken met welke info ze komenkira schreef:Denk dat kant en klaar hem niet wordt, als je van te voren uitlegt bij Chaam. Misschien kan het dan ook in een dag? Ik ben inderdaad twee keer geweest, een hele lange middag (drie braces) en dan een kortere morgen afpassen. Wel supers pasvorm etc.