Ook iets wat ik dus vaak gecombineerd zie.....
Pff wou dat ik met de verhuizing ook dierenkliniek Eersel mee had kunnen nemen
Goed eerst dinsdag afwachten
Moderator: Lizzy
Angelique schreef:Balen![]()
Inspanning bij warmte zoveel mogelijk vermijden. Maar ook ff wandlen savonds laat na ene warme dag kan al problemen geven. Oververhitting ligt op de loer omdat ze niet goed kunnen uithijgen. Daardoor gaan ze nog meer hijgen, gaan de stembanden elkaar raken, en kunnen opzwellen. De rest laat zich raden.
Zo kalm en koel mogelijk houden. Opereren is het enige wat soelaas kan bieden. Maar eerlijk, met alles wat je erbij noemt denk ik niet dat het het waard gaat zijn. Je noemt allemaal neurologische verschijnselen en met een operatie los je alleen het hijmankementje op, het proces blijft gewoon doorgaan. Daarbij is er altijd een percentage waarbij de klachten niet afnemen na zo,n operatie. Mijn Tedje was er daar eenjte van helaas.
Balen dit
Angelique had het al aangegeven en ik was er al bang voor,precies Radja wat je omschrijft!Kaio schreef:Zo,
tis ook wat om altijd gelijk te hebben![]()
![]()
![]()
Hart OK, verdacht op larynxparalyze.
Heeft nu een injectie met corticosteroide gehad en dan kunnen we kijken of dat wat doet en daarna hebben ze wel zulke "medicatie" die het ademen wel makkelijker maakt.
En schildklier ook nog ff over gehad, want dat was zo'n randgevalletje, stoppen met de medicatie daarvoor (afbouwen in 1 week)
Kaio is bekaf nu. Hij is zo lief he, overal aaitje scoren, laat alles gevallen, heel rustig blijven liggen etc. Lief naar de andere honden die hij in een hap op zou kunnen. En toch wel weg willen want leuk vindt hij het niet, maar hij maakt er gewoon het beste van.

Heel vervelend.Angelique schreef:Fijn dat hij zo slim is om zich koest te houden. Onze Broer ging steevast keihard ijsberen als hij het warm had