Ik ben fan van de kant en klare vers pakketten van de AH. Daar zitten alle groenten in die je nog wel zelf moet snijden, kruiden en recept. Moet je alleen nog bv rijst toevoegen (maar er zijn ook versies waar de wraps of couscous er gewoon nog bij in zitten) en vlees ofzo. Vandaag hadden we thaise groene curry, vorige week groente kebab (zonder vlees dus). Couscous hebben we al eens gehad, en ik zag er nog meer liggen. Kost een euro of 4, goedkoper dan echt kant en klaar, lekker veel groente (vandaag courgette, puntpaprika, ui, komkommer, tomaten) en de smaak is prima. Ja, ik vind ze wel wat
Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ach, eens moet de eerste keer zijn toch? Was ie erg boos?
Ik ben fan van de kant en klare vers pakketten van de AH. Daar zitten alle groenten in die je nog wel zelf moet snijden, kruiden en recept. Moet je alleen nog bv rijst toevoegen (maar er zijn ook versies waar de wraps of couscous er gewoon nog bij in zitten) en vlees ofzo. Vandaag hadden we thaise groene curry, vorige week groente kebab (zonder vlees dus). Couscous hebben we al eens gehad, en ik zag er nog meer liggen. Kost een euro of 4, goedkoper dan echt kant en klaar, lekker veel groente (vandaag courgette, puntpaprika, ui, komkommer, tomaten) en de smaak is prima. Ja, ik vind ze wel wat
niet de hele supermarkt door voor een recept. (de kokosmelk zat er nu bv ook gewoon bij in, en ik had nog wokvlees in de vriezer).
Gelukkig niet. Na 11,5 jaar weet ie gelukkig wel dat ik zij vegetarier-zijn heel serieus neem. En ik heb hem ook met mijn hand op mijn hart beloofd dat als ik hem ooit expres vlees ga voeren, dat het iets véél lekkerders is dan die gore spekmeuk uit dit sausje!eelke schreef:Ach, eens moet de eerste keer zijn toch? Was ie erg boos?
Ik ben fan van de kant en klare vers pakketten van de AH. Daar zitten alle groenten in die je nog wel zelf moet snijden, kruiden en recept. Moet je alleen nog bv rijst toevoegen (maar er zijn ook versies waar de wraps of couscous er gewoon nog bij in zitten) en vlees ofzo. Vandaag hadden we thaise groene curry, vorige week groente kebab (zonder vlees dus). Couscous hebben we al eens gehad, en ik zag er nog meer liggen. Kost een euro of 4, goedkoper dan echt kant en klaar, lekker veel groente (vandaag courgette, puntpaprika, ui, komkommer, tomaten) en de smaak is prima. Ja, ik vind ze wel watniet de hele supermarkt door voor een recept. (de kokosmelk zat er nu bv ook gewoon bij in, en ik had nog wokvlees in de vriezer).
Wij gaan vanavond voor thaise rode curry. Jammmmmmie! Ik hou ook van de verspakketten van de appie Eelke! De lasagna vind ik heel prima, al doe ik er altijd nog een courgette door en gaat het door de blender. De tomatensoep maak ik ook regelmatig (maar dan met groenteboullion, want mijn wederhelft is vegetarisch
Aardappelpuree met wortel-spitskoolsalade mmmmmmmmmmmmmmmmm!
Vanavond wildzwijnstoof met bier, met puree en rode kool
- pien - schreef:Aardappelpuree met wortel-spitskoolsalade mmmmmmmmmmmmmmmmm!
Maar rook en proefde hij het niet gelijk dan?Kaela schreef:Gelukkig niet. Na 11,5 jaar weet ie gelukkig wel dat ik zij vegetarier-zijn heel serieus neem. En ik heb hem ook met mijn hand op mijn hart beloofd dat als ik hem ooit expres vlees ga voeren, dat het iets véél lekkerders is dan die gore spekmeuk uit dit sausje!![]()
Wij gaan vanavond voor thaise rode curry. Jammmmmmie! Ik hou ook van de verspakketten van de appie Eelke! De lasagna vind ik heel prima, al doe ik er altijd nog een courgette door en gaat het door de blender. De tomatensoep maak ik ook regelmatig (maar dan met groenteboullion, want mijn wederhelft is vegetarisch)
Ik zou vandaag spruiten eten maar die bonus-dingen van de Ap zijn zo rot als een deur! Dus nu kiezen uit spinazie of hutspot en ik heb in beide geen zin 
Nee, omdat hij het totaal niet verwachtte en er ook champignons van dezelfde grootte in zaten. Hij zal uiteindelijk niet veel op hebben hoor. Het is vooral het idee.Lizzy schreef:Maar rook en proefde hij het niet gelijk dan?
Ik ga vandaag voor een vriendinnetje en mijzelf thaise rode curry maken. Meneer krijgt een vega saté burger en ipv curry satesaus.
Z'n bijnaam is 'Spekkie'koekje schreef:Heb je Rocco geslacht?
Twee uur aan het koken geweest (ondanks de grote hulp van de Magimix) en nu pruttelen er pannen met wild zwijn en rode kool en staat er een rodekoolwortelspitskoolsalade in de koelkast.
Het wordt spinazie. En dan morgen hutspot. Met buitenbeetjespeentjes. Ik vind dat zo gaaf, de buitenbeentjes bij de Ap!
- CindyMayella
- 5-sterren

Tagliatelle met een 'zoete tomatensaus met garnalen'..... Recept van Jamie Oliver..... Dr moesten 2 borrelglaasjes cognac in.... Uhhhhh, niet erg voor de kids
.... Dus er maar 1 glaasje in gedaan.... Heb de saus al geproefd... Best lekker, maar ik ben niet zo van de tomaten...... Nu duimen dat de kids het lekker vinden
....
Ja hé! Onze Appie had alleen de appeltjes...ik hoop dat er nog meer komenLizzy schreef:Het wordt spinazie. En dan morgen hutspot. Met buitenbeetjespeentjes. Ik vind dat zo gaaf, de buitenbeentjes bij de Ap!
- Angelique
- 5-sterren

Het idee is leuk, maar goed beschouwd is het natuurlijk waanzin dat zoiets bestaat. Dat de halve wereld verhongerd en dat men hier een paprika met een deuk wegflikkerde en nu ineens tot iets heel gezelligs als een "buitenbeentje" bombardeert.Lizzy schreef:Het wordt spinazie. En dan morgen hutspot. Met buitenbeetjespeentjes. Ik vind dat zo gaaf, de buitenbeentjes bij de Ap!
Ja, het is ook verschrikkelijk...... Het is eigenlijk ronduit ziek...............Angelique schreef:Het idee is leuk, maar goed beschouwd is het natuurlijk waanzin dat zoiets bestaat. Dat de halve wereld verhongerd en dat men hier een paprika met een deuk wegflikkerde en nu ineens tot iets heel gezelligs als een "buitenbeentje" bombardeert.
Diep-vies-pizza 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ik heb vandaag kimchi gemaakt, maar die is pas over een weekje of wat klaar.
Vanavond een stukje vlees/paksoi/en nog iets er bij. Denk dat het mihoen wordt.
Vanavond een stukje vlees/paksoi/en nog iets er bij. Denk dat het mihoen wordt.