Ow wat een SUPER reactie, om die man te vragen het even op te ruimen. Ik denk het, maar het zéggen..
Ik moest denken aan de eerste dagen van januari: baande ik me een weg door het vuurwerk wat hier vanaf de voortuin over stopen en straten lag tot het dichts bijzijnde veldje voor plassen/poepen. Sta ik daar in het gras, te midden van de gore, verregende vuurwerktroep, waar kennelijk niemand uit de wijk iets mee te maken heeft.. Mijn hond hurkt, ik pak een zakje en voel me zó onzinnig bezig zijn..! Die drol is nauwelijks vindbaar tussen alle vuurwerkafval, zó veel rotzooi, serieus waar!
Huh en als jouw hond die mensenfledder op vreet - alsof dat niet beroerd genoeg is - mag jij die als 'ie er straks opnieuw uitgepoept wordt opruimen. Ik zou zeggen, zo'n 2e hands drol komt de oorspronkelijke eigenaar zelf maar even oprapen, graag in bijzijn van mijn hond zodat die een fijne lebber in het gezicht kan geven terwijl er gebukt wordt voor het oprapen. "Vies, nee hoor, het is uw eigen poep die in die bek verdween..".