Bij deze nog maals
Eet zo wel een halve avocado of zo
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ja, ik vind ze deze keer ook te lobbig. Die van de 5-daagse kuur zijn wel goed te doen, maar ik had gisteren iets gemaakt dat zonder avocado heerlijk smaakte, en toen ik de halve avocado erdoor deed (moest volgens het recept), was ie verpest. Inderdaad, dan liever zo een halve avocado.Kaio schreef:Heb ik al eens gezegd dat ik smoothies zumvind?
Bij deze nog maals![]()
Eet zo wel een halve avocado of zo

Was dat je eerste hartige hapje sinds het begin van de kuur? Dat vind ik het moeilijkst namelijk (en ik hou me daar dus ook niet aan): dat je een week lang alleen zoetigheid binnenkrijgt. Ik ben veel meer van de hartig, van een week of twee weken zoet zou ik heel onaardig worden en/of stukjes behang met mayonaise gaan eten.hannabelgje schreef:Ik heb afgelopen weekend wel soep gemaakt van overgebleven groenten. Weggooien vind ik zonde. Zeker de asperges. Dus soep gemaakt van de erwten, asperges, broccoli roosjes, courgette en bloemkool. Die heb ik gisteravond genomen ipv een smoothie en dat doe ik vanavond weer. Is ook alleen groenten dus dat moet kunnen vind ik. Wel een zeer verantwoord bouillonblokje bij gekiept.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Ik ben ook meer van hartig, echt geen zoetekou, maar zoet van fruit dat lukt me dus wel.Anne in Duitsland schreef:Was dat je eerste hartige hapje sinds het begin van de kuur? Dat vind ik het moeilijkst namelijk (en ik hou me daar dus ook niet aan): dat je een week lang alleen zoetigheid binnenkrijgt. Ik ben veel meer van de hartig, van een week of twee weken zoet zou ik heel onaardig worden en/of stukjes behang met mayonaise gaan eten.