Maar het is hier allemaal goed verlopen t.av hechtingen en wondgenezing

Moderator: Lizzy

Wat een lief koppie weersmulpaap schreef:De Comfi Cone is een hele soepele kap , en licht . Het is idd wel een enorm gevaarte
Maar het is hier allemaal goed verlopen t.av hechtingen en wondgenezing
Zo zijn de ervaringen dus voor iedereen anders.MarijeEnBoomer schreef:B beweegt niet in een comfycone. Dus gewoon een kap en ja daarmee stoot ze tegen dingen aan maar het is niet anders.

Toen Bandit zijn neus zo kapot had, heb ik ook kappen gepast. Ik had weer de pech dat bovenstaande kap van zijn hoofd gleed, dus moest het de comfi Cone worden. Helaas.... Veel te zwaar en hij zag niks van opzij. Ik verstijft, laat heel langzaam zijn kop zakken tot de kap op de grond leunt en blijft zo staan.eelke schreef:De comficone was hier drama, heel groot, en zwaar. Terwijl een 'normale' kap weer beter te doen is. Ik had wel een luxere normale, een die wat soepeler is, en met een stootrandje.
Zoiets meer zeg maar;
Oscar heeft na zijn operatie weken met een gewone kap gelopen. Inderdaad minder prettig als hij tegen ons op botste, maar verder was het prima. Hij verstijfde niet ofzo, dus dan ben ik verder wel wat van het kaliber "dit is niet bedoeld om leuk te zijn, je doet het er maar mee".Doranto schreef:Ik kwam zojuist dit tegen:
https://www.thenosestamp.eu/nl/shop/zor ... ternative/
iemand hier ervaring mee?

Dankjewel voor het meedenken!Droppie schreef:Deze staat bij mij onder de favorieten, voor het geval dat: kalpet.nl
Misschien kunnen ze ook iets voor honden maken.

Ik heb geen ervaring met de comfy wrap.Doranto schreef:Iemand toevallig hiermee bekend?
http://allfourpaws.com/files/?page_id=94
Dit lijkt me het meest ideale! Dan heb ik niet én een kap én een shirt nodig.
Ik heb alleen geen idee waar ze die verkopen. Ik heb inmiddels een mailtje naar de producent gestuurd en hoop op een spoedig antwoord. De operatie is a.s. vrijdag al.
De comfy cone heb ik inmiddels is huis en ben nu bezig om hem er een beetje aan te laten wennen. Maar tot nu toe vindt hij het helemaal niets
Ja ik had ze inmiddels al gemaild en ook al een antwoord ontvangen. Het zal nog een maand of twee duren voordat ze de comfy wrap kunnen leveren. Ik heb nu via Facebook aan de fabrikant gevraagd of zij evt een andere oplossing weten, misschien eentje opsturen uit de US. Ben benieuwd, maar verwacht eerlijk gezegd niet dat dat nog voor vrijdag gaat lukken.Eef+doggies schreef:Ik heb geen ervaring met de comfy wrap.
Heb je bij animalfactory.nl geprobeerd? Zij importeren volgens mij ook de comfy cone. Maar of ze de wrap nog voor vrijdag binnen kunnen hebben is weer een andere vraag.
Jammer dat hij nog niet weg is van de comfy cone..