Update(foto tong)

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Update(foto tong)

Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Fijn dat het goed is gegaan! Wordt het bultje nader onderzocht?

Ik zou hem ook wel wat kipfilet durven geven, geloof ik. Ze hebben natuurlijk wel in zijn bekkie zitten peuteren, dus misschien wil hij niet eten omdat het nog wat pijn doet, maar anders zou je hem iets vloeibaars kunnen geven om zijn maag wat te vullen. Paar botjes uitkoken en laten afkoelen, of warme geitenmelk met honing oid.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Fijn dat het goed gegaan is. Ik zou hem rustig wat te eten durven geven. Als hij rauw gewend is zou ik liever niet iets geven wat gekookt is maar wat rauwe witvis of kipfilet of wat kvv ofzo.
Sterkte met het kereltje!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Fioon
5-sterren
5-sterren

Bericht door Fioon »

Hij heeft al gegeten, te weinig naar zijn zin maar er zit wat in zijn maag nu. Het bultje kan opgestuurd maar we weten nog niet of we dat doen. Stel het is niet goed, tong verwijderen kan niet dus dan leef je met een nare wetenschap. Anderzijds kan het uitwijzen dat het goedaardig is, dat is fijn te weten. Kortom we dubben nog.
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Hoe gaat het nu? Voelt ie zich nu beter dan voor de operatie?

Heb je het bultje nog laten opsturen?
Aan de ene kant lijkt het weinig zin te hebben omdat je wellicht niets met de uitslag kunt, en aan de andere kant geeft het misschien een richtlijn voor extra supplementen oid..

Plaats reactie