We hebben hier een soort van ritme en een paar grote hits.
Ze gaat elke dag minstens 1 keer op haar warme kamertje bloot zo wel op rug als op haar buik.
Ik heb daar een speel kleed liggen.
( Als ik een dag bloot oversla gaat ze plassen en poepen tijdens het verschonen
Veder heb ik nog structuur bakken waar ze met haar voetjes in mag spelen, 1 met duiven voer, 1 met rijst, 1 met zand, 1 met aarden, 1 met verpakkings noedels, 1 met papier snippers en 1 om een laagje water in te doen.
Ik hou haar dan vast en ze zit dan of op de rand van de bak of ze staat, dit is echt haar favoriete bezigheid. ( word ze lekker moe van
Ik doe altijd 1 bak per keer.
We gaan elke dag even buiten wandelen.
Ik doe vliegtuigje met haar, ik lees en we kijken en voelen boekjes van de bibliotheek.
Ik heb een structuur bord waar ze naar kan kijken en aan kan voelen, in de box heeft ze een mobielen om naar te kijken en een zelfgemaakte "mobielen" om naar te kijken en aan te voelen.
Ik heb flesjes gevuld met water, glitters, olie, kralen en anderen dingen om naar te kijken en later ook zelf te pakken.
Soms leg ik haar in haar wiegje en blaas ik een berg ballonnen op die ik er bij leg zodat ze die kan voelen en mee kan bewegen, vind ze ook heel erg leuk.
Of ik vul ballonnen met helium en bind die aan haar voetjes zo dat ze bewegen als ze trappelt.
Ik heb rammel sokjes en heb ook verschillende belletjes die ik in een sokje doe aan haar voetjes, ook weer zo dat als ze trappelt er iets leuks gebeurd.
Verder wil ze heel graag vaak staan en lopen en heeft ze nog veel knuffels om mee te spelen en bijtringen om op te eten.
Dat was het wel een beetje.
Ben benieuwd naar wat jullie zoal met jullie kleintje doen en hoe oud ze zijn of waren toen je dat deed.
Lijkt me leuk jullie ideeën te horen.
Elza is nu bijna 18 weken.