Zo jammer dat ik de camera niet bij me had, het was prachtig!!
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Border Bandit
- 5-sterren

Re: Geluksmomentje van de dag
Vanochtend liepen Bandit en ik in een dik pak puntgave sneeuw. We waren de eerste die afdrukken zette.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Net samen met Zoë mijn neefje uitgelaten. Hij mocht ook mee de kipjes voeren. Het is zo'n heerlijk ventje [emoji173][emoji173][emoji173]
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
hannabelgje schreef:Net samen met Zoë mijn neefje uitgelaten. Hij mocht ook mee de kipjes voeren. Het is zo'n heerlijk ventje [emoji173][emoji173][emoji173]
Heerlijk puur zijn die kleintjes
Ons Winterwonderlandgebeuren was een groot succes
Ik zei dat dat laatste hopelijk een grapje was hoewel ik het wel een compliment vind als het een traditie zou worden...en als iedereen eten meeneemt wordt de druk een beetje verdeeld...in ieder geval viel de stress voor deze stresskip erg mee
Heerlijk hardgelopen met een prachtig winterzonnetje. De sneeuwpret gaat ons dan wel volledig voorbij, dit was ook wel heel erg genieten!
Geluksmomentje van gisteren:
Voor het eerst in 9 jaar weer paardgereden!!! Samen met dochterlief, in haar les een beetje mee gehobbeld. Was zo ontzettend leuk
De spierpijn hoort meer in het klaagtopic
Voor het eerst in 9 jaar weer paardgereden!!! Samen met dochterlief, in haar les een beetje mee gehobbeld. Was zo ontzettend leuk
Kim_S schreef:Geluksmomentje van gisteren:
Zo hier gewoon genieten van een beetje lekker, wat zeg ik heerlijk! winterweer. Mijn nekpijn is wat afgezwakt en nu nog een heel stijve rug (goed vorige week terwijl ik op de grond zat is er een 65kg+ haarbal in mijn nek gesprongen en die kwam erg verkeerd aan
Ik heb overigens ook nieuwe renschoenen (knalroze
- Angelique
- 5-sterren

Ik zwarteKaio schreef:![]()
Zo hier gewoon genieten van een beetje lekker, wat zeg ik heerlijk! winterweer. Mijn nekpijn is wat afgezwakt en nu nog een heel stijve rug (goed vorige week terwijl ik op de grond zat is er een 65kg+ haarbal in mijn nek gesprongen en die kwam erg verkeerd aan) , maar met dit weer zonder het koud te hebben is lekker wandelen het beste medicijn, dus ik helemaal happy! Morgen weer helemaal beter hoop ik
, nou ja in ieder geval vast weer een stukkie beter.
Ik heb overigens ook nieuwe renschoenen (knalroze)gekocht, nou nog weer opnieuw gaan rennen
Heb er wel zin in met dit weer maar doe dat toch maar even niet nu.
Op weg naar huis met de radio mee kunnen zingen. Nou zong ik voor mijn keelontsteking ook al als een kraai, maar het is in ieder geval heerlijk om weer mee te kunnen blèren!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Onze Canis Lupi is vandaag jarig! Drie wordt de grote kleine meid. Ze is nu een jaar bij ons, en ze is geweldig! Heel intelligent, heel sociaal, volkomen verslaafd aan apporteren en gewoon lekker gek, gezond en ongecompliceerd. We zijn blij met 'r!

Wat een lekker bekkie!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Gefeliciteerd!!Anne in Duitsland schreef:Onze Canis Lupi is vandaag jarig! Drie wordt de grote kleine meid. Ze is nu een jaar bij ons, en ze is geweldig! Heel intelligent, heel sociaal, volkomen verslaafd aan apporteren en gewoon lekker gek, gezond en ongecompliceerd. We zijn blij met 'r!
Mijn magic mop is binnengekomen
Hij staat in het water, morgen testen
- Border Bandit
- 5-sterren

Proficiat!!!!Anne in Duitsland schreef:Onze Canis Lupi is vandaag jarig! Drie wordt de grote kleine meid. Ze is nu een jaar bij ons, en ze is geweldig! Heel intelligent, heel sociaal, volkomen verslaafd aan apporteren en gewoon lekker gek, gezond en ongecompliceerd. We zijn blij met 'r!
En nog vele gelukkige jaren!
- Charlie Angel
- Moderator
Van harte gefeliciteerd met je mooie Lupi!! [emoji8]