Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

Vanochtend liepen Bandit en ik in een dik pak puntgave sneeuw. We waren de eerste die afdrukken zette.
Zo jammer dat ik de camera niet bij me had, het was prachtig!! :)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Net samen met Zoë mijn neefje uitgelaten. Hij mocht ook mee de kipjes voeren. Het is zo'n heerlijk ventje [emoji173][emoji173][emoji173]

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

hannabelgje schreef:Net samen met Zoë mijn neefje uitgelaten. Hij mocht ook mee de kipjes voeren. Het is zo'n heerlijk ventje [emoji173][emoji173][emoji173]

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

;D ;D ;D
Heerlijk puur zijn die kleintjes :smitten:

Ons Winterwonderlandgebeuren was een groot succes :D Meneer pien had een extra kant van de hut dichtgemaakt met wat platen, door de hele hut brandden er kaarsjes, het kacheltje brandde, iedereen bracht lekker eten mee, de (milieuvriendelijke) bordjes werden goedgekeurd :thumbup: , er was wijn, bier en ijsthee :cold: ;D , er lag sneeuw -> er werden sneeuwballen gegooid en er stond opeens een sneeuwpop, temperatuur was rond het vriespunt, álle fleecedekentjes uit huis waren verzameld en ook allemaal in gebruik, de hondjes hadden een plekje op schoot gevonden, kortom: het was leuk en iedereen heeft aangekondigd dat 'ie van de zomer terug wil komen :biggrin2:
Ik zei dat dat laatste hopelijk een grapje was hoewel ik het wel een compliment vind als het een traditie zou worden...en als iedereen eten meeneemt wordt de druk een beetje verdeeld...in ieder geval viel de stress voor deze stresskip erg mee :whistling:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Heerlijk hardgelopen met een prachtig winterzonnetje. De sneeuwpret gaat ons dan wel volledig voorbij, dit was ook wel heel erg genieten!
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Geluksmomentje van gisteren:
Voor het eerst in 9 jaar weer paardgereden!!! Samen met dochterlief, in haar les een beetje mee gehobbeld. Was zo ontzettend leuk :D

De spierpijn hoort meer in het klaagtopic ::)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Kim_S schreef:Geluksmomentje van gisteren:
Voor het eerst in 9 jaar weer paardgereden!!! Samen met dochterlief, in haar les een beetje mee gehobbeld. Was zo ontzettend leuk :D

De spierpijn hoort meer in het klaagtopic ::)
:biggrin2:

Zo hier gewoon genieten van een beetje lekker, wat zeg ik heerlijk! winterweer. Mijn nekpijn is wat afgezwakt en nu nog een heel stijve rug (goed vorige week terwijl ik op de grond zat is er een 65kg+ haarbal in mijn nek gesprongen en die kwam erg verkeerd aan :-X ) , maar met dit weer zonder het koud te hebben is lekker wandelen het beste medicijn, dus ik helemaal happy! Morgen weer helemaal beter hoop ik :D , nou ja in ieder geval vast weer een stukkie beter.

Ik heb overigens ook nieuwe renschoenen (knalroze :biggrin2: )gekocht, nou nog weer opnieuw gaan rennen ;D Heb er wel zin in met dit weer maar doe dat toch maar even niet nu.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Kaio schreef::biggrin2:

Zo hier gewoon genieten van een beetje lekker, wat zeg ik heerlijk! winterweer. Mijn nekpijn is wat afgezwakt en nu nog een heel stijve rug (goed vorige week terwijl ik op de grond zat is er een 65kg+ haarbal in mijn nek gesprongen en die kwam erg verkeerd aan :-X ) , maar met dit weer zonder het koud te hebben is lekker wandelen het beste medicijn, dus ik helemaal happy! Morgen weer helemaal beter hoop ik :D , nou ja in ieder geval vast weer een stukkie beter.

Ik heb overigens ook nieuwe renschoenen (knalroze :biggrin2: )gekocht, nou nog weer opnieuw gaan rennen ;D Heb er wel zin in met dit weer maar doe dat toch maar even niet nu.
Ik zwarte :biggrin2: en de knalroze zet ik net op MP, die waren me iets te roze en net iets te klein. ( >:( )
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Op weg naar huis met de radio mee kunnen zingen. Nou zong ik voor mijn keelontsteking ook al als een kraai, maar het is in ieder geval heerlijk om weer mee te kunnen blèren!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Onze Canis Lupi is vandaag jarig! Drie wordt de grote kleine meid. Ze is nu een jaar bij ons, en ze is geweldig! Heel intelligent, heel sociaal, volkomen verslaafd aan apporteren en gewoon lekker gek, gezond en ongecompliceerd. We zijn blij met 'r!

Afbeelding
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

:birthday: Lupi! Wat leuk om jou lieve snoetje weer te zien en wat heerlijk dat je zo met je kont in de boter gevallen bent!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Wat een lekker bekkie!
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Anne in Duitsland schreef:Onze Canis Lupi is vandaag jarig! Drie wordt de grote kleine meid. Ze is nu een jaar bij ons, en ze is geweldig! Heel intelligent, heel sociaal, volkomen verslaafd aan apporteren en gewoon lekker gek, gezond en ongecompliceerd. We zijn blij met 'r!

Afbeelding
Gefeliciteerd!!

Mijn magic mop is binnengekomen :D
Hij staat in het water, morgen testen :biggrin2:
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

Anne in Duitsland schreef:Onze Canis Lupi is vandaag jarig! Drie wordt de grote kleine meid. Ze is nu een jaar bij ons, en ze is geweldig! Heel intelligent, heel sociaal, volkomen verslaafd aan apporteren en gewoon lekker gek, gezond en ongecompliceerd. We zijn blij met 'r!

Afbeelding
Proficiat!!!!

En nog vele gelukkige jaren! :)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

:birthday: Lupi
Charlie Angel
Moderator