Hoe regel je dat? Hier piest Tammo de ene keer in 100 porties en de andere keer staat hij ruim een minuut (of zo lijkt hetLizzy schreef:Oh wat is ie leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Ja joh, die lui voeren allemaal geen lever en nier en ze hebben verder geen flets idee hoe hun hond dan wel aan vitamine A en D moet komen. Verder hebben ze echt bizarre ideeën over waar wel en niet veel purine in zit. Heel veel van die lui voeren niet eens rund. En heel veel kip. Terwijl er delen van kip zijn waar meer purine in zit dan in rund. Echt he... Er zijn een paar dingen belangrijk met een reu : voldoende vocht, overdag iedere vier uur laten piesen en helemaal uit laten piesen, BARF en gewoon de normale percentages tenzij je merkt dat hij teveel uraatgruis aan gaat maken. Ik heb ook een reu gehad, ik heb de meeste eigenaren van de reuen uit mijn eerste nestje geadviseerd en geen van deze honden heeft problemen gehad met uraatgruis. Groenten, dat is wel belangrijk!
Dus 45% vleesbot, 10% orgaanvlees (lever, nier en hart en eventueel hersenen, tong, etc.), 10% pens, 10% a 15% groenten en de rest spiervlees. En op de dag dat je dan orgaanvlees geeft: geeft dan niet ook sardientjes. En geef elke dag groenten. En ik kan je tot in de treuren verder adviseren, ook wanneer hij wel uraatgruis aan maakt, maar dan wel graag in een topic in de BARF afdeling
Het lijkt me een lief hondje en persoonlijk ben ik dan maar blij dat hij weg moest omdat er gezinsuitbreiding kwam...
5 jaar op een appartementje, ik heb er niet zo'n mooi beeld bij