BZV 2017 en 2018

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BZV 2017

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Whahahaha, Elfje2 ;D ;D ;D . Kan er niks aan doen maar ik vind haar bij deze niet leuk. Maar goed, vind die vent ook niet leuk. Echt niet te geloven dat ie in die brieven even gemist heeft dat een van de dames vega is en hij daar nog over valt ook. Wat een loser. Bleheh.

Die Riks in de middle of nowhere.... Oh boy oh boy.......

Marc blijft sneu. Echt he, als ik die meiden was, rende ik gillend weer naar huis. Typisch een voorbeeld van een man die er best leuk uit ziet maar wat moet je met zo'n enorme tobber!

Ik vind David wel grappig :biggrin2: . En heel eerlijk gezegd vind ik Herman wel schattig, zo met die meisjes. Lekker taartje voor ze bakken. Nadeeltje is natuurlijk wel dat ie daar met zijn moedertje woont ::) . Maar, ik vind het dus wel meevallen. Leuker dan ik dacht.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Bij Herman gaan ze gewoon een week liedjes zingen en wie het valst zingt valt af :biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef:Och nou. Ik zou m oortjes in willen doen, haartjes erover willen kammen, en dan stiekem steeds zeggen wat hij moet doen of zeggen. Dan komt het nog wel goed denk ik.
Dan komt het iig wel goed met de kijcijfers :biggrin2:
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Riks vind ik dan wel weer schattig, hoe vaak kan iemand dus zeggen in een uitzending en tegelijk met zn ogen rollen? ;D Hij woont wel heerlijk rustig. En daar gaat die met dat bruine lange haar echt niet tegen kunnen. :biggrin2: :biggrin2:

Marc.. wat een flapdrol zeg. Wat een ongezellige, narrige, stugge flapdrol. Ongezellig, glaasje water kan je krijgen. Man doe eens gek, pak die fles afrikaanse wijn en maak er een feestje van. Die gast heeft echt nog wat lessen nodig: feest vieren voor dummy's.

David hahaha , als je toch dat bedrijf (verkeerde woord want er is niks) binnen komt ga je toch gillend naar huis als vrouw zijnde? En dan niet naar zijn belvilla. Toch denk ik dat hij wel gezellig is, maar die stallen.. :-X :-X

En compleet stijlloos om op Schiphol tot de conclusie te komen dat je toch liever niet naar Texas gaat, brr eng. En dan ook nog vegetarier en geen alcohol, die zit op het eerste vliegtuig terug. Die bolleke beer was er gelijk al helemaal klaar mee, dat is dan wel weer een feestbeest zo te zien. Met steak en wijn.

En dan die 4 hummeltjes in Frankrijk, de afvallers gaan vast door voor idols. Gezellig met moeders en zusje op de achtergrond een weekje logeren op de boerderie. Toch is dat eng genoeg nog het normaalste groepje van alle boeren.
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Ik ben BZV ook gaan volgen en heb gisteren de laatste twee afleveringen gezien.

Herman lijkt me een leuke jongen. Als 1 van die meiden door zijn ongemak heen kan kijken wordt get vast heel gezellug (wel samen met moeders :cool: )

Die Olke mag van mij weg, wat een botte boer ::) Hij wilde de vega dame meteen de deur wel uitzetten :-X

Ik vraag me af waarom David zulke jonge meisjes heeft uitgekozen als hij binnen 5 jaar kinderen wil. Ze gaven al aan dat niet te willen. Blijft de dame van 32 over. Alhoewel je je af kunt vragen of het prettig wonen is naast al die sneue varkens straks.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Ow ow, Oes wint de groep op Crufts, dus dan wordt het schipperen tussen Crufts en BZV ::)

Een mens kan problemen hebben ::)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Angelique schreef:Ow ow, Oes wint de groep op Crufts, dus dan wordt het schipperen tussen Crufts en BZV ::)

Een mens kan problemen hebben ::)
Ene op tv, andere op laptop?
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef:Ene op tv, andere op laptop?

Ja, zo zit ik hier met crufts op de ipad. Maarja, wel lastig om beide goed te volgen natuurlijk.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Angelique schreef:Ja, zo zit ik hier met crufts op de ipad. Maarja, wel lastig om beide goed te volgen natuurlijk.
Jaaa tis wel hard werken!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef:Jaaa tis wel hard werken!
En dan hier nog commentaar geven ...hard werken op zondag :biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren