Hartkleppen getest........ Op de vroege zondagochtend.....

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Hartkleppen getest........ Op de vroege zondagochtend.....

Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

tocht kan de boosdoener zijn (of stof)
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Wat verschrikkelijk Lizzy, hopelijk kun je vannacht beter slapen!
koekje schreef:Ik krijg zo wel een plaatje in mn hoofd. Lizzy in haar 101-dalmatierspyjama en het haar nog in de krulspelden in gillende toestand op straat. Leo die boven uit het slaapkamerraam hangt en vraagt of ze alsjeblieft weer naar binnen wil, want loos alarm.
Dank je voor dit beeld! ;D ;D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

koekje schreef:Ik krijg zo wel een plaatje in mn hoofd. Lizzy in haar 101-dalmatierspyjama en het haar nog in de krulspelden in gillende toestand op straat. Leo die boven uit het slaapkamerraam hangt en vraagt of ze alsjeblieft weer naar binnen wil, want loos alarm.
OMG ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hilarisch weer, dit ;D ;D ;D ;D

Het zou zo maar kunnen he! OK, op de krulspelden na dan :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ivonne schreef:tocht kan de boosdoener zijn (of stof)
Voor nu heeft Leo die mega bel (het is geen normale rookmelder) uitgezet om 'm eerst ff uit elkaar te halen en de inspecteren. Tocht zou kunnen. De voordeur en de kelderopening is 1 kier al kier. Wel raar dat ie daar dan na 5 jaar ineens moeilijk over gaat zitten doen >:(
*Gabriëlle*
3-sterren
3-sterren

Bericht door *Gabriëlle* »

Lizzy schreef:;D ;D ;D ;D

Whahaha, wat een verhaal weer!!!!!! Krijg je toch de complete rot zenuwen, als je zo'n gillend ding niet van het plafon krijgt!!!!!!!!!!
En dan eerst een bezem pakken om dat ding eraf te meppen, had geen trap dus ja je moet iets, werkte niet, stoel gepakt en na heel veel gefriemel en gedoe eindelijk het ding open, batterij eruit..... blijft dat ding door gillen :o . Dan niet kunnen horen of het ding in je hand nog geluid maakt of de restanten aan het plafond, natuurlijk was het niet dan ding in mijn hand ::) , en daarna de restanten met een schroevendraaier moeten verwijderen om erachter te komen dat het kreng op stroom aangesloten was, stekkertje eruit en daarna was dat ding eindelijk stil.
Bij mij schoot dat ding behoorlijk zijn doel voorbij ::) . Ik had eerst de brandmelder vermoord voor ik de brand had gaan blussen.

Plaats reactie