Hartkleppen getest........ Op de vroege zondagochtend.....
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Hartkleppen getest........ Op de vroege zondagochtend.....
tocht kan de boosdoener zijn (of stof)
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat verschrikkelijk Lizzy, hopelijk kun je vannacht beter slapen!

Dank je voor dit beeld!koekje schreef:Ik krijg zo wel een plaatje in mn hoofd. Lizzy in haar 101-dalmatierspyjama en het haar nog in de krulspelden in gillende toestand op straat. Leo die boven uit het slaapkamerraam hangt en vraagt of ze alsjeblieft weer naar binnen wil, want loos alarm.
OMGkoekje schreef:Ik krijg zo wel een plaatje in mn hoofd. Lizzy in haar 101-dalmatierspyjama en het haar nog in de krulspelden in gillende toestand op straat. Leo die boven uit het slaapkamerraam hangt en vraagt of ze alsjeblieft weer naar binnen wil, want loos alarm.
Hilarisch weer, dit
Het zou zo maar kunnen he! OK, op de krulspelden na dan
Voor nu heeft Leo die mega bel (het is geen normale rookmelder) uitgezet om 'm eerst ff uit elkaar te halen en de inspecteren. Tocht zou kunnen. De voordeur en de kelderopening is 1 kier al kier. Wel raar dat ie daar dan na 5 jaar ineens moeilijk over gaat zitten doenIvonne schreef:tocht kan de boosdoener zijn (of stof)
-
*Gabriëlle*
- 3-sterren

En dan eerst een bezem pakken om dat ding eraf te meppen, had geen trap dus ja je moet iets, werkte niet, stoel gepakt en na heel veel gefriemel en gedoe eindelijk het ding open, batterij eruit..... blijft dat ding door gillenLizzy schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Whahaha, wat een verhaal weer!!!!!! Krijg je toch de complete rot zenuwen, als je zo'n gillend ding niet van het plafon krijgt!!!!!!!!!!
Bij mij schoot dat ding behoorlijk zijn doel voorbij