Ooh! Dat is wel heel gaaf! Ik geloof vast dat mijn vader in die tijd ook al keek. Heel lang via de BBC weet ik maar daar was ik nog ietsje te klein voor in die tijd [emoji6]Laika schreef:Wij zijn in 84 en 85 bij de formule 1 races op Zandvoort geweest. Ik was fan van Elio de Angelis (prachtige naam toch?) van team Lotus (omdat de auto zo mooi was)
Ik herinner me nog het geluid van de langsrazende auto's, kippenvel![]()
![]()
De liefde is bekoeld na verloop van tijd.
Staat me pas vanaf eind 80 / begin 90 bij dat ik echt mee keek. Dus de tijd van Prost, Senna, Jean Alesi kan ik me nog herinneren, Gerhard Berger.
Ik merk ook dat ik toch meer een zwak heb voor een paar oudere teams, Williams, die doen al zo lang mee. Ik vind het zo jammer dat ze het zo slecht doen momenteel, alhoewel het dit seizoen weer beter gaat! Dat Russel nu 2x Q2 heeft gehaald vind ik dus top!
McLaren blijft mijn favoriete team, maar met Alonso, en ver van een favoriete coureur, vond ik het ook allemaal vreselijk. Die doen het nu ook weer geweldig, en dan volgend jaar ook weer een Mercedes motor. En Norris is gewoon echt een leuk joch!
Ik moet ook altijd erg lachen als mensen horen dat ik F1 volg. 3/4 van de Nederlanders doen dat eigenlijk pas sinds Max een beetje leuk mee doet. En dan blijkt ineens dat ik ook kennis heb van langer dan 5 jaar, sterker nog, ik kan meepraten over ruim 25 jaar [emoji6]
En natuurlijk ben ik wel lekker chauvinistisch en vind ik het super leuk dat Verstappen vandaag 2e wordt. Maar 3 zondagen terug toen half NL al niet meer keek was ik ook erg happy met een 3e plek voor Norris hoor!