Ik denk niet dat dat een goed idee is. Volgens mij is juist rauw vleesbot lastig te verteren en raad Karen Becker daarom ook aan om te beginnen met gekookt kalkoenvlees + gekookte pompoen aanraad. Dit is niet permanent natuurlijk.Bodhi sioux schreef: wo 29 dec 2021, 11:24 Ontzettend bedankt voor alle reacties!! Ik moet eerlijk zijn dat dit me enorm overspoeld op het moment, omdat ik zelf in een hele benarde situatie zit. Ik kan daardoor niet van huis weg, ik heb niemand die me hiermee kan ondersteunen, financieel heb ik weinig tot geen ruimte om een holistische DA te zoeken en ik zou niet weten wie. Ik heb de vorige keer dat Bodhi met z'n cystine steentjes zat veel gezocht maar er was geen enkele holistische DA waar de adviezen echt mee resoneerde. Ik voel me wat dat betreft behoorlijk klem zitten en ik ben echt heel bang dat ik het toch zelf uit zou moeten zoeken.![]()
Zelf koken zie ik echt niet zitten.. ik kan amper voor mezelf koken.
Wat ik nu wel kan doen is de kook over z'n eten gooien zodat het wat lichter verteerdbaar word. Ik weet niet of dit gevaarlijk is betreft de botjes?
Ik heb 6 potten bij Dr. Mercola besteld in de USA. In de bonus. Godzijdank kwamen daar tot 2 keer toe geen extra kosten bij:-Ik kan ook op zoek gaan naar een goede probiotica, nu krijgt hij die van puur, maar misschien dat jullie wat kunnen aanbevelen zodat ik kan kijken wat financieel haalbaar is om te geven?
https://www.mercolamarket.com/product/4 ... jar-3-jars
Je kunt volgens mij 20% korting krijgen wanneer je een account aanmaakt. Ik kan niet in jouw portemonnee kijken maar vergeleken bij Dr Mercola is Puur gewoon poedersuiker. Je moet wel met een lage dosering beginnen en langzaam opbouwen.
Dr Mercola verkoopt ook specifieke verteringsenzymen voor honden. Maar, je blijft zo wel erg op jezelf "aan rommelen" denk ik-Ik kan ook wat tips volgen van dr mercola zoals appelazijn en verteringsenzymen en weer wat psyllium vezels erbij. Helaas wil meneer geen groente hebben, maar ik heb het wel voor elkaar gekregen om wat pulp van de slow juicer erdoorheen te mengen, misschien is dit nog een idee?
Ja. Want hoe zeker ben je daar nu van? En ik vind normale harde keutels dus niet perse het bewijs van IBS.-ik kan ook een bloedonderzoek aanvragen voor b12, alhoewel dat ik niet goed begrijp wat de meer waarde daarvan is? Is dat niet een gevolg van slechte opname dus dan is dit alleen om te bevestigen dat hij indd IBS heeft?
Waarom niet opnieuw een chip?Als dit niet werkt kan ik Bodhi Alcana light brokjes geven en dan maar aan de prednison, op de Alcana brokken deed m'n vorige hondje die een alvleesklier ontstekingen had en de verse voeding te zwaar verteerdbaar werd op z'n oude dagje het heel goed op, volgens mij is dat wel 1 van de beste brokken.
Ik heb sterk het gevoel dat het de stress is die nu mede ook door z'n hormonale schommeling de oorzaak is, het was juist begonnen op het moment dat z'n balletjes terug kwamen en ook zijn gedrag begon te veranderen. Maar goed, beetje lastig om uit te zoeken wat hem nu weer terug in balans gaat brengen. Waarschijnlijk heeft dit ook zo z'n tijd nodig maar wellicht kan ik hem ook nog ondersteunen met de kalmeringsdruppels van Puur.
Het is Dr Karen BeckerDus ja, deze stapjes zou ik kunnen maken, ik ben alleen ontzettend bezorgd dat het niet genoeg is. Ik wou dat ik de gezondheid en het geld had, dan zou ik zo een vliegtuig pakken en nr die docter mercola vliegen, heb werkelijk alles over voor Bodhi.
Eta: de buscopan word vandaag geleverd die heb ik gister besteld. Gisteren heeff hij niet gegeten en heel de dag onrustig geweest vd buikborrels en krampen, zo zielig om te zien! Vandaag met lange tanden de z'n maaltje gegeten. Hoop dus dat de buscopan een beetje werkt op de moeilijkste momentjes.