Het grote Olympisch daten topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het grote Olympisch daten topic
Oh wat balen Ronald.
- Charlie Angel
- Moderator
Balen inderdaad, maar het is gewoon niet anders. Dit was duidelijk een niet-match. Leuke vrouw om te zien, leuke vrouw om gezellig mee uit eten te gaan en wat te drinken, maar er werd niet helemaal eerlijk gedaan over dingen.
En dan is het voor mij klaar.
Ooh getver, ik heb hekel aan oneerlijke mensen. Maar toch super naar.
Zwaar knudde Ronald!Ronald schreef: di 31 jan 2023, 15:06 Balen inderdaad, maar het is gewoon niet anders. Dit was duidelijk een niet-match. Leuke vrouw om te zien, leuke vrouw om gezellig mee uit eten te gaan en wat te drinken, maar er werd niet helemaal eerlijk gedaan over dingen.
- Charlie Angel
- Moderator
Oneerlijk is inderdaad een no go, maar balen is het wel. Ik gun het je zo, je bent zo'n lieverd.Ronald schreef: di 31 jan 2023, 15:06 Balen inderdaad, maar het is gewoon niet anders. Dit was duidelijk een niet-match. Leuke vrouw om te zien, leuke vrouw om gezellig mee uit eten te gaan en wat te drinken, maar er werd niet helemaal eerlijk gedaan over dingen.
Ach Ronald wat ontzettend jammer. Maar je hebt zeker gelijk. En door! Er is ergens een dame die jou wel waard is!
Heel jammer Ronald, maar beter in een pril stadium de knoop doorhakken dan er (te) laat achterkomen dat iemand zich anders heeft voorgedaan of dingen verborgen heeft gehouden die jou veel ellende kunnen bezorgen.
Ergens loopt ze rond…
Ergens loopt ze rond…
Ik ben blij dat ik er op tijd achter ben gekomen. En dat ik me niet meer zo laat gebruiken, maar voor mezelf kies.
Maar ik ben liever gelukkig zonder dan ongelukkig met.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Getver Ronald. Dikke knuffel van mij.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ronald schreef: di 31 jan 2023, 22:30 Ik ben blij dat ik er op tijd achter ben gekomen. En dat ik me niet meer zo laat gebruiken, maar voor mezelf kies.
Zo is het!