Luís doet het niet zo goed meer.

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Luís doet het niet zo goed meer.

pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Het gaat wel hoor.
Het was ook een deel opluchting, want hij was echt wel op en was al minder aanwezig in huis ( ging vaak apart liggen). Het was echt meer dan tijd. Nog een paar dagen langer en hij zou gewoon vanzelf doodgegaan zijn bij gebrek aan voedsel...

Maar we wilden ook samen afscheid nemen, de kindjes voorbereiden ed, en een momentje vinden waarop we allemaal thuis waren was niet gemakkelijk. Bovendien stak Meneer een beetje zijn kop in het zand en zei dat hij niet zag dat het nodig was maar negeerde het probleem zou wat. Luis was nog wel alert en kwam zijn knuffels halen, liep nog met zijn staart omhoog, dat is hij gebleven tot het eind.
Heb ik mij nog eens kwaad op Meneer moeten maken en moeten vragen of hij echt ging wachten tot hij ergens dood ging liggen, voordat hij er dan ook in mee was.
Het afscheid zelf was wel mooi. En de kindjes hebben uiteraard ook gehuild maar omdat we het al weken zagen aankomen viel het ook wel mee.

Cuzco heeft er wel last van. Dat was uiteraard te verwachten.
En dan breekt mijn hart. :'(
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Zo herkenbaar. Maar het blijft verdrietig. Je zou Cusco kunnen ondersteunen met zylkene ofzo om de scherpe randjes eraf te halen. Maar zoiets heeft ook tijd nodig uiteraard.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Dat is nu echt niet iets waar je voor wil strijden. Het is zo al een moeilijke beslissing ook als het heel duidelijk is dat het echt niet meer uitgesteld kan worden.

Cuzco zal waarschijnlijk wel nog even tijd nodig hebben om te rouwen. Ik heb bij mijn eigen dieren heel wisselende reacties gezien als iemand uit de groep overleed. Soms lijken ze er al vrede mee te hebben voor de andere overlijd en soms geraken ze er nooit echt over en alles daartussen. Meer dan hem zo goed mogelijk steunen kan je jammer genoeg niet doen. Het is inderdaad hartverscheurend. Sterkte :-*
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

pearlsofpassion schreef: zo 19 okt 2025, 22:42 Het gaat wel hoor.
Het was ook een deel opluchting, want hij was echt wel op en was al minder aanwezig in huis ( ging vaak apart liggen). Het was echt meer dan tijd. Nog een paar dagen langer en hij zou gewoon vanzelf doodgegaan zijn bij gebrek aan voedsel...

Maar we wilden ook samen afscheid nemen, de kindjes voorbereiden ed, en een momentje vinden waarop we allemaal thuis waren was niet gemakkelijk. Bovendien stak Meneer een beetje zijn kop in het zand en zei dat hij niet zag dat het nodig was maar negeerde het probleem zou wat. Luis was nog wel alert en kwam zijn knuffels halen, liep nog met zijn staart omhoog, dat is hij gebleven tot het eind.
Heb ik mij nog eens kwaad op Meneer moeten maken en moeten vragen of hij echt ging wachten tot hij ergens dood ging liggen, voordat hij er dan ook in mee was.
Het afscheid zelf was wel mooi. En de kindjes hebben uiteraard ook gehuild maar omdat we het al weken zagen aankomen viel het ook wel mee.

Cuzco heeft er wel last van. Dat was uiteraard te verwachten.
En dan breekt mijn hart. :'(
Gecondoleerd met het verlies van Luis PoP :-* . Fijn dat je toch een mooi afscheid hebt weten te bewerkstelligen. Altijd lastig he, als je er beide een beetje anders in staat....

Sterkte, ook met Cuzco :-*
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Gecondoleerd met het verlies van Luis PoP :-* . Wat lastig als je voor zoiets moet strijden.

Heel veel Sterkte gewenst, ook met Cuzco :-*

Plaats reactie