Hi, bedankt voor je reactie!
Heel fijn als je even mee wilt kijken, want door omstandigheden is dat soort specifieke dingen uitpluizen voor mij lastig. Hij krijgt momenteel in de ochtend Renske brok. Ik wissel de smaken een beetje af, momenteel krijgt ie bijvoorbeeld kalkoen&eend. Hiernaast krijgt ie een driehoekje Energique in de avond.
Hij heeft de eerste jaren van zijn leven puur op KVV gestaan, maar zijn ontlasting bleef erg hard, ook al was het botpercentage laag en gaf ik er bv groenten bij.
Dit en de stijgende prijzen

maakten dat we op brok over zijn gegaan. (En dan is het met kamperen ook handiger, haha)
Mijn vorige honden gaf ik ook altijd vlees, dus ik durf het bijna niet te zeggen

maar ik ben ze Eukanuba gaan voeren en daar deden ze het goed op. (Ik wilde allebei de honden hetzelfde voeren en de andere hond reageerde hier het beste op)
Nu ie sinds ie ziek is (en zijn chemische castratie uitgewerkt was) kieskeuriger is geworden, ben ik over gegaan naar Renske en later met Energique erbij, want vlees eet ie toch het beste.
Ik geef er ook algenolie bij (Testa DHA+EPA, hier op het forum gevonden), maar weet niet of ik dat kan overdoseren, dus daar geef ik een halve capsule om de dag van.
Hij wordt al jaren getiterd. Behalve de Rabiës, maar die ga ik ook niet meer geven. Ook doe ik idd altijd al mestonderzoek ipv ontwormen. Wat wel een probleem is, is dat hij een tekenmagneet is, dus dat vind ik weer een beetje lastig. In het verleden gebruikte ik Adventix.
Luchtverfrissers enzo had ik nog niet gelezen! Daar ga ik ook op letten..
Waar ik ook erg benieuwd naar ben: bij mensen moeten mensen met SLE uit de zon blijven. Ik hoor daar bij honden tegenstrijdige berichten over. Heb jij daar iets over gevonden?
Bedankt alvast voor de moeite!!